Ticker

6/recent/ticker-posts

Ad Code

Responsive Advertisement

تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی

در این مقاله، می خواهیم موضوع تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی را مورد بررسی قرار دهیم. همراه شما هستیم.

در صورت نیاز به دریافت مشاوره در زمینه تبلیغات دیجیتال کلینیک های فیزوتراپی با ما در تماس باشید.
09120647344

در جهان امروز، همه چیز آسان گشته و دیگر پیدا کردن یک کلینیک فیزیوتراپی برای بیماران کار سختی نیست. با بیشتر شدن خدمات در این حوزه، رقابت بین مراکز درمانی هم افزایش داشته است.

اگر یک کلینیک فیزیوتراپی را مدیریت می کنید، باید از تمام پیچ و خم های راه تبلیغی آن آگاه باشید تا بتوانید نام خود را بین انبوهی از فعالان در این زمینه پر رنگ نگه دارید. شما باید هر چه لازم است را یاد بگیرید تا در این راه دچار سردرگمی نشوید.

مطالعه این مقاله قطعا یکی از راه های رسیدن به آگاهی خواهد بود. ما سعی کردیم تا با دقت این مقاله را بنویسیم تا به تمام سوال ها و نگرانی های شما پاسخ داده شود. همچنین تیم هشت به عنوان بهترین تیم تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی را معرفی می نماییم. از شما می خواهیم که تمام بخش های این مطلب را با حوصله و دقت مطالعه فرمایید.

لطفا توجه داشته باشید با توجه به تفاوت های زیاد در دایره مخاطب، دیجیتال مارکتینگ کلینیک زیبایی با کلینیک فیزیوتراپی تفاوت هایی دارد.

در آن زمینه مطالعه تولید محتوا برای کلینیک زیبایی نیز توصیه می شود.

فهرست مطالب
  1. چقدر بازاریابی در حوزه سلامت اهمیت دارد؟
  2. آیا بازاریابی سلامت، تناقضی با اخلاقیات دارد؟
  3. مزایای بازاریابی سلامت
  4. منافع دو سویه برای بیمار و پزشک
  5. مضرات عدم ورود به بازاریابی سلامت
  6. بازاریابی کلینیکی و مطب و تبلیغات از طریق بازاریابی ایمیلی
  7. بازاریابی آفلاین در حوزه سلامت
  8. بازاریابی آنلاین در مقایسه با بازاریابی آفلاین
  9. راه هایی برای افزایش مراجعه کننده در تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی
  10. برندسازی برای تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی
  11. چند استراتژی مفید برای تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی
  12. استفاده از تمام ظرفیت های تلفن های هوشمند برای تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی
  13. تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی در اینستاگرام
  14. برخی نکات اخلاقی در رابطه با تبلیغات حوزه سلامت
  15. سخن پایانی

 

چقدر بازاریابی در حوزه سلامت اهمیت دارد؟

چقدر بازاریابی در حوزه سلامت اهمیت دارد؟
چقدر بازاریابی در حوزه سلامت اهمیت دارد؟

ده سال پیش، مردی رویای تأسیس بزرگترین شرکت تلفن تهران را داشت، اما انتظار نداشت که با پیشرفت سریع فناوری، اگر خود را با تجارت خود وفق ندهد، نتواند مشتریان خود را حفظ کند. این شد که آن مرد قاعده را به تاکسی های اینترنتی باخت.

چنان چه از آموختن اصول بازاریابی غافل باشیم، جایی در دنیای تجارت آینده نخواهیم داشت.

در گذشته؛ مردم، کالاها و خدمات مورد نیاز خود را در محل زندگی خود ارائه می کردند و از آن هم پیشی نمی گرفتند. تعداد مغازه ها نیز بسیار اندک بود، بنابراین هر شرکتی در شهر، مشتریان کافی داشت و هیچ نگرانی خاصی برای کسب و کار وجود نداشت.

اما امروزه با ارتقاء ارتباطات و افزایش روزافزون رقبا، هرکدام به نوعی سعی در جذب مشتری های بیشتر دارند. بنابراین دیگر نمی توانید انتظار داشته باشید که تجارت شما به شیوه سنتی دوام بیاورد.

حوزه سلامت نیز از این قاعده مستثنی نیست و هر روز شاهد استقرار سیستم های جدید و پیشرفت و گسترش فعالیت ها در این زمینه هستیم. علاوه بر این، مشتریان مراقبت های بهداشتی نه تنها به دنبال روش های سنتی هستند، بلکه به دنبال روش های جدیدی مانند جست و جوی اینترنتی نیز هستند تا خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

در نتیجه، چنان چه برای آینده برنامه ریزی دارید، باید از جدیدترین روش ها برای جذب مشتری استفاده کنید. استفاده از بازاریابی سلامت به عنوان یکی از این راه ها برای رشد مشاغل و رشد مشتریان اجتناب ناپذیر است.

سه نکته بسیار مهم در بازاریابی وجود دارد:

  • بازارشناسی
  • بازارسازی
  • بازارداری

آیا بازاریابی سلامت، تناقضی با اخلاقیات دارد؟

آیا بازاریابی سلامت، تناقضی با اخلاقیات دارد؟
آیا بازاریابی سلامت، تناقضی با اخلاقیات دارد؟

بازاریابی سلامت یک مفهوم “بین رشته ای” است که بازاریابی و سلامت را با هم ترکیب می کند.

بنابراین، اهداف و محتوای تجاری آن، مجموعه ای از چندین رشته است. به طور خاص، این مفهوم به ما اجازه می دهد تا هم به اهداف بازاریابی و هم به سلامت دست یابیم.

بازاریابی سلامت به معنای “ایجاد و ارائه محصولات و خدمات بهداشتی به مشتریان با هدف جذب و افزایش ارتباط با مشتریان و در عین حال مراقبت و ارتقای سلامت جامعه هدف” است. در واقع، این نوع بازاریابی برخلاف بازاریابی تبلیغاتی، ابزاری مفید و رضایتبخش برای مشتریان و صاحبان مشاغل است.

شایسته است اشاره کنیم که تیم هشت، به عنوان یکی از بهترین های طراحی تبلیغات در حوزه سلامت می تواند برای شما مفید باشد و بسیاری از ایده های شما را با رعایت اصول حرفه ای و اخلاقی مربوط به این مسئله حساس، پیاده سازی کند.

پیشنهاد می کنیم از پست تبلیغات کلینیک پوست دیدن کنید.

مزایای بازاریابی سلامت

مزایای بازاریابی سلامت
مزایای بازاریابی سلامت

با فرض این که از برند یا مجموعه خاصی خرید می کنید، مهمترین عواملی که بر خرید شما تأثیر می گذارد، چیست؟ اخلاق فروشنده، مشاوره دوستان، تجربه خرید قبلی یا  …

در اینجا لیستی واضح و مختصر از مزایای بازاریابی سلامت کسب و کار ارائه شده است تا بتوانید نگاه دقیق تری داشته باشید که چگونه این عوامل می توانند تعداد مشتری و وفاداری مشتری را افزایش دهند.

مزایای بازاریابی در زمینه سلامت عبارتند از:

مزایای بازاریابی در زمینه سلامت عبارتند از:
مزایای بازاریابی در زمینه سلامت عبارتند از:
  • ارتباط با مشتریان از طریق مجاری ارتباطی مختلف
  • جذب مشتری از طریق این کانال ها
  • ایجاد یک شبکه مشتری بلند مدت و افزایش وفاداری به مجموعه خود
  • شناسایی نیازهای مشتری
  • نظارت بر تغییر نیازهای مشتری و تغییرات استراتژیک در زمان مناسب

منافع دو سویه برای بیمار و پزشک

منافع دو سویه برای بیمار و پزشک
منافع دو سویه برای بیمار و پزشک

آیا به یاد دارید که اولین بار تلفن همراه شما از چه ویژگی هایی برخوردار بود؟ در مقایسه با تلفنی که اکنون از آن استفاده می کنید، تلفن مانند یک چرتکه در مقابل ماشین حساب است.

تلفن همراهی که با آن این مقاله را می بینید، احتمالاً رضایتبخش تر است زیرا در طول زمان تکامل یافته و استفاده از آن برای مردم راحت تر است. با این تفاسیر، ما با معاملاتی روبرو هستیم که از دو طرف تشکیل شده است. مخاطبان بیشتر از گوشی جدید خوشحال هستند و سازنده از سود.

شناخت بیشتر مشتریان منجر به محصولات و خدمات با کیفیت بهتر می شود که آن ها را راضی می کند و مهمتر از همه به اهداف بهداشتی محلی می انجامد.

با بررسی مراجعان و نیازهای آن ها، می توانید برنامه های پیشگیری یا درمان بیمار را طراحی کنید

به عنوان مثال، با بررسی مراجعان و نیازهای آن ها، می توانید برنامه های پیشگیری یا درمان بیمار را طراحی کنید که پذیرش و اجرای آن برای بیماران آسان باشد. با ایجاد چندین کانال ارتباطی، می توانید به افراد جدا شده از مکان دسترسی داشته باشید و در وقت خود صرفه جویی کنید.

توانایی نظارت بر بیماران و جلوگیری از وقفه در درمان از دیگر مزایای بازاریابی سلامت است. باز هم با معاملات دو طرفه روبرو هستیم. هر بیمار خدمات بهتری دریافت می کند و کارکنان درمانی آن ها، ارائه این خدمات را آسان تر می دانند.

اگر نگران این موضوع هستید، می توانید کار تبلیغاتی خود را به تیم هشت که جزو حرفه ای ترین ها در زمینه کار تبلیغاتی هستند، بسپارید تا آن ها با دانش و تجربه کافی، امور شما را به بهترین شکل ممکن پیش ببرند.

مضرات عدم ورود به بازاریابی سلامت

مضرات عدم ورود به بازاریابی سلامت
مضرات عدم ورود به بازاریابی سلامت

شاید بپرسید که در جامعه امروز ما شرکت هایی هستند که بدون بازاریابی سلامت موفق هستند و در زمینه سلامت در ایران پیشرفت می کنند. چرا این اتفاق برای من نیفتد؟

پاسخ این سوال به شرح زیر است:

  • شاید بتوانید موفق شوید، اما از نرخ رشد بازاریابی سلامت محروم خواهید شد.
  • بدون بازاریابی در این زمینه، انتظار نداشته باشید که تجارت شما فراتر از شهری که در آن هستید، رشد کند.
  • اگر درآمد شما پس از مدتی کاهش یافت، تعجب نکنید. زیرا رقبای شما با فناوری بازاریابی، مشتریان شما را جذب کرده و آن ها را به مشتریان وفادار خود تبدیل می کنند.

پس برای درک بهتر مباحث مطرح شده، به پاسخ سوال زیر فکر کنید:

آیا شغلی که به مشتریان سراسر کشور خدمات ارائه می دهد جذاب تر است یا یک تجارت کوچک با تعداد محدود مشتری؟

مهمترین مسئله در زمینه بهداشت و درمان، ارائه خدمات ارزشمند به افرادی در سراسر کشور است که به خدمات پزشکی کافی دسترسی ندارند.

اگر به فکر راه اندازی یک کسب و کار آینده دار در زمینه سلامت هستید، از نکات زیر استفاده کنید:

هدف جامعه خود را پیدا کنید. بر اساس اهداف تجاری خود تصمیم بگیرید که به چه کسی خدمت کنید. برای انجام اصول اولیه از STP کمک بگیرید:

انجام تحقیقات بازار را فراموش نکنید

انجام تحقیقات بازار را فراموش نکنید. برای شناخت و حفظ مشتریان خود، باید از نیازها، مشکلات و احساسات آن ها آگاه باشید.

رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید. نظرسنجی کنید تا شغلی را پیدا کنید که مخاطبان مشابه شما را داشته باشد. سپس آن ها را تجزیه و تحلیل کنید تا استراتژی های جذب مشتری را بیابید.

از این استراتژی های متداول برای تجزیه و تحلیل رقبای خود استفاده کنید.

مصرف کنندگان، کالا یا خدمات را از مکان های غیر قابل اعتماد خریداری نمی کنند. به طور مشابه، بیماران به بیمارستان ها یا کلینیک هایی که نمی شناسند، مراجعه نمی کنند. سعی کنید تا برند خود را بشناسانید.

بازاریابی در تعیین استراتژی نقش دارد. با بقیه مشاغل خود در ارتباط باشید. متخصصان بازاریابی باید چشم انداز شما را برای برنامه ریزی خوب بدانند.

بهترین کانال ارتباطی را انتخاب کنید. لیستی از کانال های ارتباطی موجود تهیه کنید و یکی از بهترین راه ها را برای کسب و کار خود بیابید.

بازاریابی کلینیکی و مطب و تبلیغات از طریق بازاریابی ایمیلی

بازاریابی کلینیکی و مطب و تبلیغات از طریق بازاریابی ایمیلی
بازاریابی کلینیکی و مطب و تبلیغات از طریق بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی نیز یکی از راه های جذب بازدیدکننده به سایت شما و افزایش مشتریان است. بازاریابی ایمیلی هنوز جایگاه خود را در بین کلینیک ها، پزشکان و دندانپزشکان ایرانی تثبیت نکرده است. بنابراین استفاده از آن می تواند به شما کمک کند تا یک قدم جلوتر از رقبا باشید.

بازاریابی ایمیلی مرکز مراقبت های بهداشتی، شما را به روز نگه می دارد. به افراد بیشتری اجازه می دهد تا از طریق پیوندهای ایمیل وارد وب سایت شما شوند و ترافیک سایت شما را افزایش می دهد.

بازاریابی ایمیلی، از سوی دیگر، یکی از ارزان ترین راه های بازاریابی است و بازگشت سرمایه بالایی دارد. این بدان معناست که مبلغی را که برای بازاریابی ایمیلی هزینه می کنید، می تواند توسط مشتریان جبران شود که به کلینیک شما جذب می شود و می توانید پول زیادی به دست آورید.

 بازاریابی آفلاین در حوزه سلامت

بازاریابی آفلاین در حوزه سلامت
بازاریابی آفلاین در حوزه سلامت

بازاریابی آفلاین سابقه طولانی دارد. کسانی که در حوزه سلامت فعالیت می کنند، از گذشته از تکنیک های بازاریابی آفلاین مانند بروشور، آگهی های روزنامه و بیلبوردها استفاده می کنند.

این راه ها هنوز هم می توانند اثرگذار باشند و برای همین هنوز هم تعداد زیادی از مراکز درمانی از این روش استفاده می کنند. ما در ادامه این بخش از مقاله “تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی” به ذکر برخی از آن ها خواهیم پرداخت.

تبلیغات بیلبورد

تبلیغات بیلبورد
تبلیغات بیلبورد

یکی از متداول ترین روش های تبلیغاتی برای حوزه سلامت، تبلیغات بیلبوردی است. مدت های مدیدی است که تبلیغات بیلبوردی برای مراکز درمانی و متخصصان را در نقاط مختلف شهر می بینیم. این روش تبلیغاتی نقاط قوت و ضعف خود را دارد. خوبی های این روش عبارتند از:

دیده شدن زیاد

دیده شدن زیاد
دیده شدن زیاد

یکی از مزایای این روش “دیده شدن” آن است. قرار دادن یک علامت کلینیک در یک خیابان شلوغ، نظر بسیاری را جلب می کند و نام و کلینیک شما را برای بسیاری می شناساند.

هدفمند است

هدفمند است
هدفمند است

به عنوان تبلیغ کننده، می توانید مشخص کنید که بنر خود را در کجا قرار دهید. با قرار دادن یک تابلو در منطقه خاصی از شهر، می توانید مردم آن منطقه را از وجود کلینیک خود مطلع کنید.

یکی از معایب تبلیغات بیلبورد، هزینه بالای آن، پرت شدن حواس رانندگان و افزایش بی نظمی در رانندگی است.

بازاریابی و تبلیغات کلینیک و مطب در روزنامه ها

بازاریابی و تبلیغات کلینیک و مطب در روزنامه ها
بازاریابی و تبلیغات کلینیک و مطب در روزنامه ها

تبلیغات در روزنامه ها نیز در سال های اخیر بین متخصصان و پزشکان رایج شده است. تبلیغات روزنامه ها به دلیل محبوبیت روزافزون رسانه های آنلاین، این روزها کاهش یافته است، اما همچنان در حال استفاده است.

بروشور

بروشور
بروشور

جزوات یا بروشورها یکی از محبوب ترین ابزارهای بازاریابی در بین پزشکان، دندانپزشکان و مراکز درمانی است. به نظر نمی رسد که با توجه به هزینه بالای کاغذ، این روزها روش مقرون به صرفه ای باشد، اما هنوز هم در حال اجرا است.

از یکی از مهم ترین اثرهای بروشورها می توان به قابلیت استفاده از آن ها در همکاری کلینیک ها و پزشکان با هم اشاره کرد. این همکاری ها مانند این است که به پزشک اجازه دهید تا شما را به بیمار ارجاع دهد که برای دریافت خدمات مختلف با استفاده از کلینیک شما به تخصص شما نیاز دارد. این روش در زیر به تفصیل شرح داده شده است.

با این حال، باید توجه داشت که به طور کلی جزوات می توانند اعتماد سایر پزشکان و مدیران حوزه شما یا سایر مراکز درمانی را در خدمت شما جلب کنند.

بروشورها را می توان به راحتی توزیع کرد

بروشورها را می توان به راحتی توزیع کرد
بروشورها را می توان به راحتی توزیع کرد

یکی از مزایای جزوات این است که به راحتی توزیع می شوند. به عنوان مثال، اگر اطلاعات مراکز درمانی فقط در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی موجود باشد، احتمال دارد تا برای بسیاری از افرادی که در فضای آنلاین فعالیت کمتری دارند، قابل مشاهده نباشد. در این صورت، ما جزوه را در محیط احتمالی توزیع می کنیم که مشتری وجود دارد.

این موضوع در جذب مشتری، کمک زیادی می کند. به عنوان مثال، اگر مدیر کلینیک زیبایی هستید، می توانید جزواتی را برای مراکز بهداشتی در لوازم آرایشی و ورزشی توزیع کنید.

مردم این مکان ها معمولاً از خدمات شما استقبال می کنند. همچنین می توانید با درج محتوای مناسب، مانند اهداف و نمونه کارها، در جزوه خود، اعتماد مخاطب را به مرکز بهداشت خود جلب کنید.

مشاوره با تیم هشت به عنوان بهترین تیم تبلیغاتی در این زمینه، بسیار کارگشاست.

ارجاع بیماران از پزشکی به پزشک دیگر

ارجاع بیماران از پزشکی به پزشک دیگر
ارجاع بیماران از پزشکی به پزشک دیگر

از یکی از با سابقه ترین راه های بازاریابی حوزه سلامت می توان به انتقال بیمار از یک دکتر یا مرکز درمان به دکتر یا کلینیک دیگر نام برد. این روش یکی از موثرترین روش ها است و توسط پزشکان معتمد به مراکز درمانی و سایر داروها ارجاع داده شده است.

بنابراین بیماران نسبت به این روش اطمینان زیادی دارند. بنابراین، پزشکان و مدیران مراکز درمانی تشویق می شوند تا دایره ارتباط با سایر پزشکان و مراکز درمانی را گسترش دهند.

در سمینارها و کنفرانس های پزشکی شرکت کرده و در بین سایر متخصصان و مراکز درمانی مورد تقدیر قرار گیرند. توصیه می شود تا حضور مثبتی از خود نشان دهید. ارتباطات خود را گسترش دهید.

البته در این زمینه باید به این نکته اشاره کرد که نقش جزوه در این روش بازاریابی بسیار مهم و ارزشمند است. یک جزوه قوی و کامل می تواند خدمات شما را با موفقیت به سایر مراکز درمانی و پزشکان معرفی کرده و اعتماد آن ها را در همکاری با شما جلب کند.

برگزاری یک رویداد ویژه

برگزاری یک رویداد ویژه
برگزاری یک رویداد ویژه

یکی از روش های تبلیغات سلامت در کلینیک که تاثیرات آن ثابت شده است، برگزاری یک مراسم به بهانه یک رویداد خاص است. طی این امر، صاحبان کلینیک باید برای مراسم افرادی را دعوت نمایند تا در آن شرکت کنند. شما می توانید مجموعه ای از اطلاعات مفید را برای بازدیدهای بعدی از مرکز درمانی خود در اختیار آن ها قرار دهید.

به عنوان مثال، اگر شما یک روانشناس هستید و یک مرکز مشاوره دارید، می توانید به برخی از دانش آموزان، یک کارگاه آموزشی 4 ساعته رایگان در زمینه مدیریت استرس ارائه دهید تا 2 ساعت اطلاعات مفید و ارزشمند ارائه دهند. اگر بتوانید این کار را به خوبی انجام دهید، می توانید اعتماد بسیاری از افراد شرکت کننده در مراسم را جلب کرده و آن ها را تشویق کنید تا به مرکز مشاوره بازگردند.

بازاریابی آنلاین در مقایسه با بازاریابی آفلاین

بازاریابی آنلاین در مقایسه با بازاریابی آفلاین
بازاریابی آنلاین در مقایسه با بازاریابی آفلاین

در بازاریابی آفلاین، تمرکز بیشتر روی نزدیک کردن خود به مخاطب است، در حالی که بازاریابی دیجیتال از استراتژی هایی استفاده می کند که مشتریان را به سمت خود جذب می کند.

برخی از مزایای بازاریابی آنلاین:

صرفه جویی در هزینه

صرفه جویی در هزینه
صرفه جویی در هزینه

بازاریابی دیجیتال ارزان تر از بازاریابی سنتی است. بسیاری از کانال های بازاریابی دیجیتال رایگان هستند. به عنوان مثال، ایجاد صفحه در یک شبکه اجتماعی رایگان است و فقط زمان می برد. خدمات SEO می تواند مخاطبان شما را با استفاده از کلمات کلیدی مناسب، در نتایج موتورهای جست و جو درگیر کند.

سایر خدمات مانند ایجاد وب سایت و بازاریابی ایمیلی نیز سرمایه گذاری ارزان و پایداری هستند. با این حال، روش های بازاریابی آفلاین مانند تابلوهای تبلیغاتی و جزوات بسیار گران هستند.

محدوده وسیع تر

محدوده وسیع تر
محدوده وسیع تر

بازاریابی دیجیتال، دسترسی به مخاطبین هدف شما را با کمپین های تبلیغاتی مخصوص جنسیت، سن و مکان آسان می کند. بازاریابی آفلاین نمی تواند جنسیت و محدوده سنی را که نشان در آن ظاهر می شود، حذف کند.

پیگیری

پیگیری
پیگیری

بازاریابی دیجیتال دارای ابزارهای مختلفی برای اندازه گیری نتیجه تبدیل مخاطب به مشتری است. ارزیابی نتایج می تواند نوع و زمان سرمایه گذاری در بازاریابی دیجیتال را به شما بگوید، اما تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، مخاطبان شما را اندازه گیری نمی کند. به زبان ساده، تبلیغات تلویزیونی نمی تواند بگوید که آیا کسی از این راه با مرکز پزشکی شما آشنا شده است یا نه.

ایجاد روابط با مشتری

ایجاد روابط با مشتری
ایجاد روابط با مشتری

با تبلیغات آنلاین می توان یک رابطه با مشتری یا بیمار برقرار کرد تا به وی ثابت شود، شما اهمیت لازم را برایش دارید. ما نظرات مثبت و منفی را به مشتریان خود ارائه می دهیم و همیشه از آن ها برای وقت و نظرات خود با استفاده از فرم های بازبینی موجود در وب سایت ما، شبکه های اجتماعی و ایمیل ها تشکر می کنیم.

بازخورد مخاطبان را نمی توان در بازاریابی آفلاین ثبت کرد. به عنوان مثال، کسی نمی تواند هنگام مشاهده جزوه کلینیک، پرسش خود را با شما مطرح نماید.

تعاملات بیشتر

تعاملات بیشتر
تعاملات بیشتر

شبکه های اجتماعی فرصت تعامل بیشتر با مشتریان فعلی و جدید را ارائه می دهند. این قالب فرصتی عالی برای نشان دادن خود به عنوان یک متخصص به مخاطبان هدف شما در این زمینه و جلب اعتماد آن ها است. با انتشار نکات و توصیه هایی به مشتریان فعلی، مشتریان بالقوه جذب خدمات شما می شوند و به مشتری واقعی تبدیل می شوند.

در دسترس بودن

در دسترس بودن
در دسترس بودن

در حالی که گوش دادن به خدمات رادیویی و تلویزیونی خطر فراموشی را دارد، تبلیغات احضاریه آنلاین (CTA) بینندگان را مستقیماً به صفحه هدایت می کند. احضاریه ها (CTA) بر اساس کمپین های تبلیغاتی مختلف متفاوت است.

ایجاد اعتبار

ایجاد اعتبار
ایجاد اعتبار

بازاریابی دیجیتال به شما کمک می کندتا  اعتبار آنلاین قوی ایجاد کنید. این امر باعث افزایش تبلیغات دهان به دهان می شود. حضور آنلاین بیشتر و قابلیت اطمینان، تعداد مشتریان را افزایش می دهد.

با مراجعه به تیم هشت، راهکارهای دیگری را فرا می گیرید. تیم هشت، بهتریت تیم تبلیغات کلینیک فیزیوتراپی می باشد.

راه هایی برای افزایش مراجعه کننده در تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی

راه هایی برای افزایش مراجعه کننده در تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی
راه هایی برای افزایش مراجعه کننده در تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی
  • در اینترنت باشید تا مردم بتوانند شما را آنلاین پیدا کنند.
  • جلب اعتماد بیماران بالقوه
  • بازدید از وب سایت خود را برنامه ریزی کنید.
  • بیمار را ثابت نگه دارید.
  • بیمار خود را به طرفداری تبدیل کنید که سایر بیماران را نیز به خود جذب کند.

تمرکز اصلی شما بر سلامتی باشد، اما مهم است که به یاد داشته باشید تا خدمات و فعالیت هایی را انجام دهید که شما را مبتکر می کند.

بنابراین، یکی از مهمترین کارها ارتقاء کلینیک فیزیوتراپی است. بسیاری از صاحبان مشاغل فکر می کنند که زمان یا تلاش کافی برای ورود به بازار ندارند، اما حتی یک یا دو ساعت در هفته می تواند تفاوت زیادی در تعداد بیماران ایجاد کند.

موارد ذکر شده در بالا را در ادامه مقاله “تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی” بیشتر شرح خواهیم داد:

طراحی سایت برای تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی

طراحی سایت برای تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی
طراحی سایت برای تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی

اولین گام در هر برنامه تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی این است که دسترسی افراد آنلاین به شما را سریع و آسان کند.

طراحی سایت فیزیوتراپی شاید اثرگذارترین قسمت تبلیغات اینترنتی است و بیشتر تبلیغات کلینیک فیزیوتراپی آنلاین به آن مربوط می شود.  این نقطه شروع ایجاد برنامه بازاریابی اینترنتی برای فیزیوتراپی است.

سایت هایی که بر اساس استاندارد و مبتنی بر اصول ساخته شده اند، می توانند رتبه بندی Google  شما را بهبود بخشیده و جست و جوی محلی را آسان تر پیدا کنند. حتی نتایج تبلیغات پولی مانند تبلیغات Google را بهبود می بخشد.

برای برداشتن هر چه بیشتر این گام باید به چند نکته توجه کنید:

رتبه (SEO):

رتبه (SEO):
رتبه (SEO):

وبلاگ نویسی راهی عالی برای بهبود رتبه وب سایت شما در Google است. محتوای خوب ایجاد کنید و آن را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید. هر مقاله جدید یک جست و جوی جدید است که می توانید در صفحه نتایج Google مشاهده کنید. بنابراین، بر موقعیت هایی تمرکز کنید که در فیزیوتراپی ممکن است موثر باشد.

بازاریابی در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام برای فیزیوتراپی، راه خوب دیگری است. می توانید سایت خود را در اینستاگرام به مخاطبان معرفی و از آن ها دعوت کنید که از سایت دیدن کنند. این امر خواندن وب سایت شما را آسان کرده و رتبه شما را در صفحه نتایج گوگل افزایش می دهد.

جست و جوی محلی در (Google Maps) :

جست و جوی محلی در (Google Maps) :
جست و جوی محلی در (Google Maps) :

جست و جوی محلی مشابه SEO است، اما بیشتر تمرکز بر محل کسب و کار محلی شما (مانند کسب و کار شما) است.  Google Maps و Apple Maps ابزارهایی هستند که افراد می توانند از آن ها برای یافتن مشاغل اطراف خود استفاده کنند.

اولین راهی که نیازی به مهارت فنی ندارد، این است که مطمئن شوید مکان شما در Google Maps  قابل مشاهده است. این امر باعث بهبود دید در نقشه ها و جست و جوهای محلی می شود.

تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی در گوگل:

تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی در گوگل:
تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی در گوگل:

تبلیغات در گوگل اهمیت زیادی دارد. دلیل آن را بررسی خواهیم کرد. شروع تبلیغات بسیار آسان است و ابزاری قدرتمند برای تبلیغات هدفمند ارائه می دهد.

تبلیغات پولی ارزش انجام دادن را دارد، اما یادگیری بهترین راه و دریافت کمک حرفه ای به زمان نیاز دارد.

بازاریابی موتورهای جست و جو راهی برای جذب افراد در منطقه شما است. سعی کنید تا همه موقعیت ها و امکانات کلینیک را تبلیغ کنید.

ریتارگتینگ یا هدف گذاری مجدد:

ریتارگتینگ یا هدف گذاری مجدد:
ریتارگتینگ یا هدف گذاری مجدد:

هدف گیری مجدد به معنای تبلیغ برای کسانی است که در گذشته از سایت شما دیدن کرده اند یا به کلینیک شما مراجعه کرده اند. می توانید این کار را با استفاده از فیس بوک، گوگل و سایر ابزارها انجام دهید.

برندسازی برای تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی

برندسازی برای تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی
برندسازی برای تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی

این بدان معناست که شما به راحتی می توانید مارک خود (رنگ، لوگو، پیام) را در هر کجا که بیمار شما را در اینترنت پیدا کرد، درج کنید و همیشه در دسترس باشید. اگر پیدا کردن اطلاعات در مورد شما دشوار باشد، مشتری تسلیم می شود و به جست و جو ادامه نمی دهد.

همچنین، اگر از طریق ایمیل یا تبلیغات اینستاگرام به رویدادی دعوت شوند و نتوانند رویداد را در وب سایت شما پیدا کنند، فکر می کنند شما خیلی دقیق و منظم نیستید.

مصرف کنندگان همیشه به دنبال بی دقتی و نقص هستند، بنابراین باید کیفیت و ثبات برند خود را بررسی کنید.

چند استراتژی مفید برای تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی

چند استراتژی مفید برای تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی
چند استراتژی مفید برای تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی

مکانیسم رزرو آنلاین فیزیوتراپی

مکانیسم رزرو آنلاین فیزیوتراپی
مکانیسم رزرو آنلاین فیزیوتراپی

تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی به صورت آنلاین اگر همراه با رزرو آنلاین نباشد، بی فایده است.

چه در نرم افزار و چه در سایت، باید مطمئن شوید که سیستم نوبت دهی آنلاینتان به خوبی کار می کند و پاسخگوی نیازهای بیماران است.

چت آنلاین

چت آنلاین
چت آنلاین

وقتی یک بیمار سوالی داشته باشد، معمولاً برای پاسخ به آن به اولین کلینیک مراجعه می کند. بنابراین، پاسخگویی روزانه و شبانه به بازدیدکنندگان در وب سایت از طریق چت آنلاین می تواند تعداد زیادی از بیماران را به خود جلب کند.

تماس تلفنی

تماس تلفنی
تماس تلفنی

برخی افراد دوست دارند تا به جای ربات ها با افراد واقعی صحبت کنند. کار را برای آن ها آسان کنید.

مطمئن شوید که وب سایت شما به مشتریان، اطلاعات تماس شما را بدهد.

هنگامی که بیمار به کلینیک فیزیوتراپی می آید، احتمالا لازم است تا دوباره به درمان مراجعه کند. طبق گزارشات اخیر، 70 درصد از بیماران تمام جلسات درمانی خود را پشت سر می گذارند.

وقتی برای بازاریابی و جذب بیماران هزینه می کنید، باید صبور باشید تا هزینه به همراه سودش به شما برگردد.

راه های متعددی برای تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی وجود دارد اما در حال حاضر مهمترین و ابتکاری ترین روش برای حفظ بیماران، استفاده از بازاریابی تلفن همراه و اینستاگرام برای کلینیک های فیزیوتراپی است. با مراجعه به تیم هشت به عنوان بهترین تیم تبلیغاتی در این زمینه، به بهترین راهکارها می رسید.

استفاده از تمام ظرفیت های تلفن های هوشمند برای تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی

استفاده از تمام ظرفیت های تلفن های هوشمند برای تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی
استفاده از تمام ظرفیت های تلفن های هوشمند برای تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی

اگر می توانید در طول درمان به بیمار نزدیک شوید، آموزش را به او یادآوری کنید. فیلم های آموزشی ارائه دهید، پست های اینستاگرام آموزش بهداشت را به اشتراک بگذارید و از آن ها بخواهید که نظرات خود را آنلاین بنویسند. به این ترتیب آن ها با شما تعامل داشته و شما را دنبال خواهند کرد.

برنامه های تلفن همراه قبلاً پیچیده بودند، اما اکنون بیش از همیشه در دسترس هستند، به ویژه در خدمات فیزیوتراپی.

هدف این تبلیغات برای کسانی که در گذشته به شما مراجعه می کردند، این است که بیشترین ارزش را برای شما قائل باشند.

شما می توانید با ارسال آلارم از طریق سایت یا نرم افزار به آن ها آگاهی بدهید یا از آن ها تشکر کنید.

به هر حال تکنولوژی در زمینه تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی، دست شما را برای خلاقیت باز گذاشته است.

یک نکته: لزوم حفظ ارتباط

یک نکته: لزوم حفظ ارتباط
یک نکته: لزوم حفظ ارتباط

تصور کنید که 50-60 درصد از مراجعین به بیماران برگشت داده شده بودند.

این امر، کار شما را تا حد زیادی بهبود می بخشد و استرس یافتن بیماران جدید را کاهش می دهد.

شما می توانید با ارائه خدمات مناسب و کیفیت بالا و همچنین شیوه درست تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی به این مهم دست پیدا کنید.

تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی در اینستاگرام

تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی در اینستاگرام
تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی در اینستاگرام

پست های آموزشی فیزیوتراپی خود را با مطالب مفید و به روزرسانی های مربوط به فیزیوتراپی در صفحه اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

روی استراتژی اشتراک پستی که دارای تخفیف ویژه یا برنامه ارجاع به دوستان است، تمرکز کنید.

از تبلیغات اینفلوئنسر و وبلاگ برای تسریع روند جذب فالوور و بیماران استفاده کنید.

برخی نکات اخلاقی در رابطه با تبلیغات حوزه سلامت

برخی نکات اخلاقی در رابطه با تبلیغات حوزه سلامت
برخی نکات اخلاقی در رابطه با تبلیغات حوزه سلامت

شایسته است در هنگام انجام تبلیغ به چند نکته توجه داشته باشید:

از آنجا که رشته پزشکی یک حرفه ی نوع دوستانه است، هدف اصلی پزشکی بیش از سودآموزی، درمان و خدمت به بیماران است. لطفا این نکته را فراموش نکنید.

اخلاق رقابتی ایجاب می کند که ما دیگر محصولات را برای ارائه محصولات خود تخریب نکنیم. به خاطر داشته باشید که احترام به رقبای ما بخش تجارت و سلامت ما را هدایت می کند.

اگرچه امکان استفاده از مغالطه، بزرگنمایی و حراج های فصلی فروشگاه هایی نظیر لباس برای تبلیغ حوزه سلامت وجود ندارد، اما از ظرفیت های موجود نیز می توان به درستی استفاده کرد. پس نحوه فروش محصولات بهداشتی با سایر محصولات متفاوت است.

در سال های اخیر، مردم ما سلامت محور شده اند

در سال های اخیر، مردم ما سلامت محور شده اند. این یک نکته مهم برای تبلیغات در این زمینه است. چنان چه وعده تبلیغاتی شما واقعی باشد، شک نکنید که به سود خواهید رسید.

در کشورهای توسعه یافته، داروها و وسایل پزشکی در صورت ذکر همه عوارض جانبی همراه با مزایای آن ها، می توانند در تلویزیون تبلیغ شوند. به عبارت دیگر، اگر یک دقیقه فرصتی برای تبلیغ دارو باشد، 20 ثانیه برای بیان اثرات مفید دارو و 40 ثانیه برای عوارض جانبی آن صرف می شود. به همین دلیل این یک تبلیغات درست تلقی می شود. بنابراین، یکپارچگی تبلیغات پزشکی، یک عامل اصلی است.

اخلاق در بازاریابی، مزیت رقابت امروز است

اخلاق در بازاریابی، مزیت رقابت امروز است. به عبارت دیگر، ممکن است به دروغ و فریب اجازه داده شود تا برای مدت کوتاهی در بازار باقی بماند، اما حفظ فروش، نیاز به ملاحظات اخلاقی جدی دارد. روزهایی که تجارت و صداقت متفاوت به نظر می رسید، به پایان رسیده است. جهان امروز جهان شفافیت است.

تیم هشت به عنوان بهترین تیم تبلیغاتی در این زمینه، بهترین مشاوره ها را ارائه می دهد.

به دلیل تبلیغات، بخش لوازم آرایشی بهداشتی ممکن است با بخش پزشکی اشتباه گرفته شود و معیارهای بخش اول به بخش دوم گسترش یابد. در زمینه بهداشت و لوازم آرایشی، ممکن است بدون در نظر گرفتن درآمد متوسط ​​جامعه، محصولات لوکس و گران قیمت ارائه شود، اما دیدگاه تبلیغاتی مراقبت های پزشکی و تجهیزات پزشکی این گونه نیست.

سونوگرافی 4 بعدی

یک “اما” وجود دارد. اپیدمی سونوگرافی 4 بعدی در جامعه یکی از نمونه های رویکرد مجلل و اسراف آمیز مربوط به بخش بهداشت است. مثال دیگر، معرفی داروهای ضد سرطان بسیار گران قیمت است. مشخص نیست که چقدر از آن ها استفاده می شود و چه انتظاراتی از سبدهای سلامت جامعه دارند.

بسیاری به دلیل بیماری، زیر خط فقر هستند. به خاطر داشته باشید که ترویج و عرضه محصولات بهداشتی، به ویژه در زمینه درمان، باید متناسب با متوسط ​​هزینه جامعه بیماران باشد.

پزشکان و سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی نباید در برابر تبلیغات پزشکی صرفاً منفعل و مصرف کننده باشند. طبیعتا نمونه های ارزشمندی از جامعه پزشکی را که به طور فعال تبلیغات پزشکی را مدیریت می کنند، خواهید یافت. اگر محصول نامربوط یا برای اهداف تجاری باشد، از نظر علمی رد خواهد شد.

شرکت های دارویی، تجهیزات پزشکی و مراکز مشابه بخش های مرفه و ثروتمندی در زمینه سلامت هستند

شرکت های دارویی، تجهیزات پزشکی و مراکز مشابه بخش های مرفه و ثروتمندی در زمینه سلامت هستند. حمایت از کنفرانس های حرفه ای و بردن پزشکان به کنفرانس های علمی توسط این شرکت ها هیچ گونه خللی در اخلاق و منطق ایجاد نمی کند. با این حال، استانداردهای اخلاقی جدی برای این کار وجود دارد.

حمایت مالی نباید در تجویز داروها یا وسایلی که تجویز نمی شد، چنان تأثیری بر پزشکان بگذارد، مگر برای حمایت! به عبارت دیگر، پزشکان باید تنها بر اساس شواهد علمی مانند آزمایشات بالینی، متاآنالیزها، کارآمدی جامعه و ملاحظات عدالت محور، چیزی را به بیماران توصیه کنند. هنجارهای اخلاقی جدی و سختی در این زمینه باید در نظر گرفته شود.

دریافت هدیه پزشک از یک شرکت، یکی از این ملاحظات است. تجربه نشان داده است که هدایای گران قیمت، پزشکان را از دیدگاه علمی و حضوری دچار سردرگمی می کند یا ناخودآگاه آن ها را متقاعد می کند که قدم های دارویی شرکت های اهدا کننده را بردارند. بنابراین، یک هدیه کوچک برای یادآوری محصول، مانند قلم یا دفترچه، حد بالایی از اخلاق مداری در دریافت هدیه است.

این استدلال که “برخی از آن چه تبلیغ می شود بی فایده است، اما از طرف دیگر بی ضرر است!” یک استدلال نادرست است و سلامت جامعه را از بین می برد. قرار نیست که کادر پزشکی فقط در برابر تبلیغات مضر واکنش نشان دهند.

کسانی که در زمینه تبلیغات بهداشتی، نه سودی برده و نه سودی می دهند

کسانی که در زمینه تبلیغات بهداشتی، نه سودی برده و نه سودی می دهند، بدون شک آسیب های اقتصادی و اجتماعی زیادی را به دنبال دارند و مصرف گرایی کاذب را پرورش می دهند. حوزه سلامت، مکانی برای مد، مصرف گرایی و تجمل نیست.

تمام این نگرانی ها درباره اخلاقی بودن روش تبلیغاتی که انتخاب می کنید، می تواند شما را محدود کند. بنابراین بهتر است تا با وجود کسب دانش در این زمینه، حتما با یک تیم حرفه ای و کارشناس در این زمینه مشورت کنید. ما تیم هشت را که بهترین گروه طراحی تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی است، پیشنهاد می کنیم.

شما می توانید بدون نگرانی، صفر تا صد پروژه تبلیغاتی خود را به تیم هشت بسپارید و خیالتان راحت باشد که کار به شکل کاملا حرفه ای و اخلاقی با در نظر گرفتن همه جوانب انجام می شود.

سخن پایانی

ما در این مقاله درباره تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی حرف زدیم و کمی کلی تر مباحثی را درمورد اصول تبلیغات و بازاریابی در حوزه سلامت، بیان کردیم.

اگر یک کلینیک فیزیوتراپی دارید باید مو به مو با این مقاله همراه شده و تمامی نکات را رعایت کنید تا بتوانید مراجعه کنندگان فعلی خود را حفظ کرده و موارد جدید را نیز به آن ها اضافه کنید. هرچند ما سعی کردیم تا مطالب مفید و کاملی ارائه کنیم، ولی فقط هم به این مطلب اتکا نکنید.

بیشتر تحقیق کنید و بخوانید تا با آگاهی هر چه بیشتر گام بردارید. ما پیشنهاد می کنیم که برای سهولت کار و همچنین بازدهی بالای فعالیت های تبلیغاتی خود، این کار را به یک گروه حرفه ای بسپارید. شک نکنید که تیم هشت، می تواند یک مرجع خوب و مناسب برای انجام تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی شما باشد.

به ما امتیاز دهید post

نوشته تبلیغ کلینیک فیزیوتراپی اولین بار در آیلین وب. پدیدار شد.

Enregistrer un commentaire

0 Commentaires