Ticker

6/recent/ticker-posts

Ad Code

Responsive Advertisement

روشهای تبلیغات در صنعت هتلداری

مبحث امروز ما در رابطه با روشهای تبلیغات در صنعت هتلداری می‌باشد. مهم‌ترین چیزی که در هنگام سفر برای افراد اهمیت دارد، دو مسئله هتل و رستوران می‌باشد.برای این ‌که بتوانیم تشخیص دهیم چه پارامترهایی برای مسافری که بار اول است به یک شهر سفر می‌کنند، تاثیرگذار و مهمی باشد باید بگوییم هتل حرف اول را می‌زند.

چنانچه نیازمند دیجیتال مارکتینگ در زمینه هتل داری هستید با ما تماس بگیرید.

09120647344

بنابراین اهمیت روشهای تبلیغات در صنعت هتلداری باعث می‌شود تا افراد آگاهی بیشتری در رابطه با هتل‌های شهر مدنظر داشته باشند. این‌که مسافر اسم هتل شما را شنیده باشند یا این‌که از امکانات متعدد شما اطلاع داشته باشد، می‌تواند باعث شود تا برای دریافت خدمات شما بیشتر راغب باشد.

باید یک مسئله ساده برای روشهای تبلیغات در صنعت هتلداری برای شما بازگو کنیم که اگر مسافری قصد مسافرت به شهر مشهد را داشته باشد و هیچ اطلاعاتی از اسم هتل شما نشنیده باشد، این باعث می‌شود تا هیچ‌گاه به هتل شما برای اقامت مراجعه نکند.

مهم‌ترین چیزی که در عرصه فعالیت شما وجود دارد

پس مهم‌ترین چیزی که در عرصه فعالیت شما وجود دارد این است که از روشهای تبلیغات در صنعت هتلداری استفاده کنید و با آن‌ها آشنا باشید.

مسافر باید حداقل در رابطه با امکانات شما یک سری اطلاعات داشته باشد تا بتواند از خدمات شما استفاده داشته باشد. پس اگر قصد دارید یک هتل شلوغ و مملو از مسافران بسیار داشته باشید، بهتر است از انواع روشهای تبلیغات در صنعت هتلداری باخبر باشید.

در ادامه این مبحث با ما همراه باشید تا اطلاعات در رابطه با آن کسب کنید. پس با ما همراه باشید تا ریز به ریز بایست در رابطه با این نکات برای شما بگوییم.

مطالعه دیجیتال مارکتینگ در صنعت ساختمان نیز می تواند برای شما مفید باشد.

فهرست مطالب این مقاله عبارت‌اند از:

اهمیت سایت به‌ عنوان یکی از روشهای تبلیغات در صنعت هتلداری چیست؟

معرفی هتل

شرایط رزرو آنلاین

اطلاع ‌رسانی‌های خاص

تبلیغات گوگل

شماره تلفن‌ها و ایمیل

رپرتاژ آگهی

اهمیت شبکه‌های اجتماعی به‌ عنوان یکی از روشهای تبلیغات در صنعت هتلداری چیست؟

ارائه عکس‌هایی با کیفیت و مناسب

نوشتن کپشن‌های جذاب

زمان‌بندی برای پست گذاری

هشتگ گذاری در اینستاگرام

اهمیت استفاده از سامانه پیام کوتاه در روشهای تبلیغات در صنعت هتلداری چیست؟

پیامک تائید رزرو

ارائه رمز وای‌فای با پیام کوتاه

ارائه پیشنهادات شگفت‌انگیز

یادآوری به مسافران

پرسیدن نظر مشتری

سخن آخر

 

اهمیت سایت به‌ عنوان یکی از رو‌شهای تبلیغات در صنعت هتلداری چیست؟

اهمیت سایت به‌ عنوان یکی از رو‌شهای تبلیغات در صنعت هتلداری چیست؟
اهمیت سایت به‌ عنوان یکی از رو‌شهای تبلیغات در صنعت هتلداری چیست؟

برای این ‌که از تبلیغات در صنعت هتل‌داری بهره کافی را ببرید، داشتن یک وب‌سایت حرف اول را می‌زند. تمامی هتل‌هایی که در سطح جهان معروف می‌باشند و بازدهی بالایی از مسافران دارند، حتما یک سایت برای خود دارند و این می‌تواند باعث فراهم کردن خدمات رزرو آنلاین برای مسافرین باشد. این امکانات باعث می‌شود تا مسافر اطلاعات بیشتری از مزایا و ویژگی‌های هتل شما داشته باشد.

حال در ادامه این مبحث به مهم‌ترین این موارد که از طریق سایت افراد می‌توانند با هتل شما بیشتر آشنا شوند، اشاره خواهیم داشت تا بدانید اهمیت وب‌سایت به چه اندازه در روشهای تبلیغات در صنعت هتلداری مهم می‌باشد.

معرفی هتل

معرفی هتل
معرفی هتل

هنگامی‌که به بررسی هتل‌های بسیار در ایران می‌پردازیم، این ‌موضوع را می‌فهمیم که اغلب هتل‌های ایرانی یا این ‌که از خدمات سایت بهره کافی را نبرده‌اند، یا این‌ که سایت آن‌ها از استانداردهای لازم پیروی نکرده‌اند.

پس باید بدانید مسافران نیز در این مواقع ترجیح می‌دهند با هتل‌هایی که سایت دارند و از طریق آن می‌تواند اطلاعات کاملی در رابطه با تمامی خدمات و مزایای آن داشته باشند، ارتباط بهتری برقرار کنند.

زیرا مسافرین از طریق سایت اطلاعات کاملی در رابطه با آدرس هتل، خدمات و کیفیت پذیرایی در هتل، امکان رزرو اتاق، فاصله هتل از فرودگاه و مناطق گردشگری، و تصاویری از هتل و اتاق‌ها را در اختیار خواهند داشت و با آگاهی هتل شما را برای اقامت انتخاب خواهند کرد.

پس نتیجه این مبحث این است که اگر قصد دارید در ذهن مخاطب خود خوب جلوه کنید، باید از تاریخچه هتل خود بیشتر در سایت بنویسید و تمامی خدمات رفاهی را شرح دهید.

در حالت کلی معرفی‌نامه‌ای از هتل داشته باشید و یک بیوگرافی کامل ارائه دهید. تمامی این موارد در سایت حیاتی می‌باشد تا بتواند اهمیت هتل شما را دو چندان کند. این دسته از رو‌شهای تبلیغات در صنعت هتلداری بسیار نتیجه خواهند داد.

شرایط رزرو آنلاین

شرایط رزرو آنلاین
شرایط رزرو آنلاین

اگر از روشهای تبلیغات در صنعت هتلداری استفاده درست داشته باشید و خیلی قوی باشید و همین‌طور اگر به نسبت شرایط و امکانات هتل هزینه‌های مناسبی را برای مسافران در نظر بگیرید، مسافرین اغلب ترجیح می‌دهند که به ‌صورت آنلاین تاریخ اقامت خود را برای هتل شما رزرو کنند.

البته در نظر داشته باشید مسائلی همچون کیفیت و بهداشت هتل شما در سطح بالا و قابل ‌قبولی باشد. با این شرایط در روزهای شلوغ سال همانند ایام تعطیل، نوروز، تابستان و دیگر موارد مسافران از قبل اتاق خود را رزرو کرده‌اند و دیگر نگرانی در هنگام مسافرت برای اقامت ندارند.

البته سایت‌های بسیاری هستند که شرایط رزرو اتاق را برای مسافر فراهم می‌کنند، اما مسئله ما این است که شما بر روی سایت هتل خود تمرکز داشته باشید و هرگز از این نکته مهم غافل نشوید.

به‌ عنوان نمونه سایت‌هایی که شرایط رزرواسیون آنلاین را برای خود تهیه کرده‌اند، رتبه خوبی در آن شهر کسب کرده‌اند و به‌ عنوان مرغوب‌ترین هتل شناخته می‌شوند. پس این ‌موضوع را جدی بگیرید.

پیشنهاد می کنیم از پست خدمات مشاور تبلیغاتی دیدن کنید.

اطلاع ‌رسانی‌های خاص

اطلاع ‌رسانی‌های خاص
اطلاع ‌رسانی‌های خاص

یکی دیگر از روش‌های تبلیغات در صنعت هتل‌داری این است که همیشه یک بخش در سایت خود برای ارائه اخبار جدید داشته باشید. به ‌عنوان نمونه برخی از هتل‌ها روز به ‌روز پیشرفت می‌کنند و شرایطی همچون سالن ورزشی، سالن همایش، اتاق جلسات و دیگر موارد به امکانات خود اضافه می‌کنند.

این موارد نیاز است در بخش اطلاع ‌رسانی‌های مهم و خاص در سایت شما قرار ‌بگیرد. در کنار آن برخی از افراد نیاز دارند تا از تخفیفات هتل‌ها استفاده کنند.

در این موارد می‌توانید در جشنواره تخفیف خود اطلاع ‌رسانی‌هایی برای مسافرین داشته باشید تا همواره به سمت هتل شما برای یک اقامت خوب بشتابند. پس اطلاع‌ رسانی از این جشنواره‌های مختلف اهمیت هتل شما را بالاتر خواهد برد.

اگر در زمان‌بندی‌های مشخص در سایت خود تخفیف‌های ویژه را به اطلاع مخاطبین برسانید، شانس شما برای جذب مشتری بیشتر خواهد شد و اعتبار هتل شما نیز افزایش خواهد یافت.

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل
تبلیغات گوگل

یکی دیگر از روشهای تبلیغات در صنعت هتلداری استفاده از خدماتی همچون گوگل می‌باشد. این راهکار سرعت بسیار زیادی برای تبلیغ هتل‌ها دارد. زیرا می‌تواند آن‌ها را در صفحه اول نتایج گوگل قرار بدهد.

حتما می‌دانید که میلیون‌ها نفر کاربر ایرانی از طریق موتور جستجوی گوگل اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت خواهند کرد و مهم‌ترین چیز این است که تمامی افراد بر روی نتایج لینک اولیه مطلب موردنظر خود کلیک می‌کنند.

حال اگر فردی نیاز به ارائه خدمات هتل در شهر خاصی داشته باشد با جستجو کردن در گوگل و می‌تواند در ابتدای امر با سایت شما رو به رو شود. از این طریق مشتریان بسیار زیادی جذب هتل شما می‌شوند می‌شوند و آشنایی بیشتری با کسب ‌و کار شما خواهند داشت.

شماره تلفن‌ها و ایمیل

شماره تلفن‌ها و ایمیل
شماره تلفن‌ها و ایمیل

اگر سایت شما به‌ حدی جذاب باشد که مخاطب را ترغیب کند تا در سایت شما ثبت ‌نام کند، شما ایمیل و شماره‌تلفن بسیاری از افرادی که علاقه بسیاری به مسافرت دارند، خواهید داشت. داشتن این اطلاعات به شما کمک خواهد کرد تا از راهکارهای مختلفی همانند ارائه کد تخفیف آن‌ها را به سمت هتل خود بکشانید.

همین‌طور اگر افراد را ترغیب کنید که ثبت ‌نام آن‌ها در سایت شما باعث درصدی تخفیف برای خدمات هتل می‌شود، افراد بیشتر راغب به ثبت ‌نام کردهن در سایت شما خواهند بود. این دسته از اطلاعات برای شما بسیار مفید می‌باشد و می‌توانید نتایج بسیار زیادی از طریق ایمیل و شماره تلفن‌های افراد داشته باشید و آن‌ها را از خدمات خود آگاه کنید.

رپرتاژ آگهی

رپرتاژ آگهی
رپرتاژ آگهی

نوعی دیگر از روشهای تبلیغات در صنعت هتلداری رپرتاژ آگهی می‌باشد که به صورتی بیان می‌شود که جنبه تبلیغاتی نخواهد داشت. در هر صورت رپرتاژ آگهی لحنی کاملاً بی‌طرفانه دارد و بیشتر جمله‌های خبری در آن به کار برده می‌شود که باعث اعتماد سازی سریع مخاطب خواهد شد.

با ارائه این مطالب متوجه شدید که یکی از روشهای تبلیغات در صنعت هتلداری استفاده از سایت می‌باشد. پس توصیه می‌کنیم اگر تا به امروز قضیه راه‌اندازی سایت را کم‌ اهمیت می‌شمردید، همین امروز برای تبلیغات بیشتر تمرکز لازم را بر روی تولید سایت داشته باشید و یک محتوای باکیفیت برای آن در نظر بگیرید.

راه‌اندازی یک سایت با کمترین قیمت و کوتاه‌ترین زمان نیزامکان‌پذیر می‌باشد. راهکارهای بسیار زیادی دراین‌باره وجود دارد که می‌توانید با متخصصین آن مشورت کنید.

اهمیت شبکه‌های اجتماعی به‌ عنوان یکی از رو‌شهای تبلیغات در صنعت هتلداری چیست؟

اهمیت شبکه‌های اجتماعی به‌ عنوان یکی از رو‌شهای تبلیغات در صنعت هتلداری چیست؟
اهمیت شبکه‌های اجتماعی به‌ عنوان یکی از رو‌شهای تبلیغات در صنعت هتلداری چیست؟

حتما می‌دانید که امروزه استفاده از شبکه‌های مجازی همه‌گیر شده‌ است و افراد زیادی روزانه زمان خود را صرف گشتن در این صفحات می‌کنند.

بد نیست این نکته را بدانید که کاربران فعال در کشور ما حدوداً به بیست میلیون نفر رسیده‌اند که این فقط آمار گرفته ‌شده از شبکه اجتماعی اینستاگرام می‌باشد. پس اهمیت این ‌موضوع را هیچ‌گاه نادیده نگیرید .به ‌سادگی می‌توانید از این ظرفیت فوق ‌العاده برای دیده شدن کسب ‌و کار خود استفاده کنید.

پس دومین چیزی که به‌ عنوان یکی از روشهای تبلیغات در صنعت هتلداری مورد استفاده قرار می‌گیرد، استفاده از شبکه مجازی اینستاگرام می‌باشد. به دلیل این‌که این رسانه تصویر محور می‌باشد، فعالیت و تولید محتوا در آن آسان‌تر می‌باشد.

برای این ‌که بهتر دیده شوید نکات کلیدی در این‌باره وجود دارد که کمک می‌کند، برندسازی شما به شکل بهتری اتفاق بیفتد. در ادامه این مبحث بیشتر از این نکات برای شما خواهیم گفت.

ارائه عکس‌هایی با کیفیت و مناسب

ارائه عکس‌هایی با کیفیت و مناسب
ارائه عکس‌هایی با کیفیت و مناسب

به دلیل این ‌که صفحه اجتماعی اینستاگرام تصویر محور می‌باشد، اولین چیزی که اهمیت بسیاری برای جذب مخاطبان در اینستاگرام دارد عکس‌های باکیفیت می‌باشد.

همین‌طور باید تناسب صفحه شما با یکدیگر برقرار باشد. پس دقت بسیار زیادی برای انتخاب عکس‌ها در صفحه اینستاگرام خود به خرج بدهید تا بتوانید منحصر به ‌فرد باشید.

به ‌عنوان نمونه می‌توانید ایده‌های خارق ‌العاده‌ای از صفحات اجتماعی هتل‌های دیگر بگیرید. اگر به صفحات آن‌ها مراجعه کنید خواهید دید که کیفیت پذیرایی، عکس‌های باکیفیت از هتل، شرایط رزرو اتاق، رستوران‌ها و دیگر موارد را به ‌صورت کامل به تصویر کشیده‌اند. در نهایت این باعث می‌شود مخاطبان بسیاری به سمت این هتل کشیده شوند و از بازدید کردن این هتل صرف‌نظر نکنند.

نوشتن کپشن‌های جذاب

نوشتن کپشن‌های جذاب
نوشتن کپشن‌های جذاب

اگر صفحات اینستاگرام و هتل‌های معروف را بررسی کنید، نکات جالبی در آن مشاهده خواهید کرد که می‌توانید ایده‌های کپشن را از آن‌جا بگیرید. کپشن همان نوشته‌هایی است که در زیر پست‌های اینستاگرام اهمیت بسیاری دارد و می‌تواند توضیحی در رابطه با آن پست باشد.

جذابیت کپشن باعث می‌شود تعداد کامنت‌ها و لایک‌های شما در صفحات مجازی بسیار بیشتر گردد. اما اگر توجه داشته باشید هنگامی‌که هیچ کپشنی برای عکس در نظر گرفته نمی‌شود، تعداد کامنت‌ها و لایکا بسیار کمتر می‌باشد.

اما اگر از این امکانات منحصر به ‌فرد برای پست‌های اینستاگرام خود بهره کافی ببرید، تعداد کامنت‌ها روز به ‌روز بیشتر می‌شود و تعامل با مخاطبان از طریق کپشن اینستاگرام برقرار خواهد شد و این به ‌عنوان یکی از رازهای بزرگی است که می‌توانید برای تبلیغات در صنعت هتل‌داری آن را مهم بشمارید و از آن استفاده بسیار کنید.

زمان‌بندی برای پست گذاری

زمان‌بندی برای پست گذاری
زمان‌بندی برای پست گذاری

امکان دارد اطلاعات دقیقی در رابطه با زمان‌بندی پست گذاری نداشته باشید. راه‌حل ساده این است که باید به ‌صورت طبیعی پست گذاری کنید.

زیرا اگر روزانه ده پست مختلف بگذارید، بازدید آن‌ها به ‌قدری کم است که امکان دارد مخاطب را از صفحه شما فراری بدهد و از عکس‌های تکراری در رابطه با هتل شما خسته شود.

همین‌طور نباید به ‌قدری دیر پست بگذارید که کاربر کاملاً شما را به فراموشی بسپارد. در ابتدای امر یک برنامه مشخص‌ شده برای پست گذاشتن در اینستاگرام تهیه کنید.

پیشنهاد ما این است که می‌توانید در هفته حدوداً چهار تا پنج پست در صفحه خود به اشتراک بگذارید که مخاطبین را جذب خود کنید. البته ساعات پست گذاری بنابر بازخورد مخاطبان شما متفاوت می‌باشد. نکات زیر در برای ساعات پست گذاری به شما کمک خواهد کرد.

  • ساعت 7 تا 9 صبح: به دلیل این‌که اغلب افراد در شروع روز سری به تلفن همراه خود خواهند زد.
  • ساعت 12 ظهر: زیرا اغلب افراد در حال استراحت و ناهار خوردن می‌باشند.
  • ساعت 9 تا 12 شب: زیرا اغلب افراد در حال استراحت و کارهای شخصی هستند.

البته این مطالب به ‌صورت پیشنهاد برای شما در نظر گرفته شده اشت و شما می توانید با توجه به نیاز مخاطبین خود و بازخورد آن‌ها ساعت و زمان‌ بندی لازم برای پست گذاری را داشته باشید تا بتوانید با استفاده از این روش تبلیغاتی در صنعت هتل‌داری موفق باشید.

هشتگ گذاری در اینستاگرام

هشتگ گذاری در اینستاگرام
هشتگ گذاری در اینستاگرام

هشتگ ها در اینستاگرام اهمیت بسیار زیادی دارند. دو نوع هشتگ برای پست‌های مختلف وجود دارد که اولین آن‌ها برای مسابقات و کمپین‌ها طراحی شده‌اند و به ‌صورت هشتگ‌های اختصاصی نام گرفته‌اند.

اما اگر بخواهید از این نوع هشتگ ها به‌ صورت حرفه‌ای استفاده داشته باشید، باعث برند سازی هتل شما خواهد شد. گروه دیگری از هشتگ ها بر اساس موضوع دسته‌ بندی شما می‌باشد که می‌توانید بر این اساس هشتگ گذاری کنید. مزیت‌های بسیاری در پس هشتگ گذاری براساس موضوع مربوطه شما وجود دارد که مهم‌ترین آن در موارد زیر شمرده می‌شود.

  • باعث بیشتر دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام می‌شود.
  • اگر مخاطبی به‌ دنبال موضوعی خاص می‌باشد بهتر آن را می‌یابد.

به ‌عنوان نمونه اگر هشتگ هتل کیش در اینستاگرام را دنبال کنید، خواهید دید افرادی که به‌ دنبال هتل در کیش می‌گردند به ‌راحتی می‌توانند از امکانات هتل‌های کیش بهره‌مند گردند.

البته نباید این نکته را از خاطر برد که انتخاب هشتگ ها بسیار مهم است. زیرا برخی از افراد از هشتگ‌های بی‌ربط به پست خود استفاده می‌کنند که این نه‌ تنها بازدید آن‌ها را بیشتر نمی‌کند، بلکه باعث ضربه زدن به برند شما خواهد داشت. پس دراین‌باره حتما هوشمندانه از هشتگ ها استفاده کنید.

شما میتوانید در راستای تکمیل محتوای این بخش مشاوره اینستاگرام مارکتینگ را مطالعه نمایید.

اهمیت استفاده از سامانه پیام کوتاه در رو‌شهای تبلیغات در صنعت هتلداری چیست؟

اهمیت استفاده از سامانه پیام کوتاه در رو‌شهای تبلیغات در صنعت هتلداری چیست؟
اهمیت استفاده از سامانه پیام کوتاه در رو‌شهای تبلیغات در صنعت هتلداری چیست؟

یک روش فوق ‌العاده دیگر که می‌تواند تعامل و ارتباط با مخاطبان و مسافران را برقرار کند و به ‌عنوان راهکاری از روشهای تبلیغات در صنعت هتلداری شناخته می‌شود، بازاریابی پیامکی است. اغلب کسب‌ و کارها اهمیت بازاریابی پیامکی را بسیار زیاد می‌دانند و از آن استفاده بی‌نظیری خواهند داشت.

بازدهی و نتیجه بازاریابی پیامکی بسیار بالا است و دیده‌ شده حدوداً پیامک‌های ارسالی توسط مخاطبان تا نود و هشت درصد رؤیت شده ‌است. این آمار نشان می‌دهد که تاثیر بسیار زیادی از بازاریابی پیامکی خواهید گرفت. در نهایت پیشنهاد می‌کنیم به ‌عنوان یکی از روشهای تبلیغات در صنعت هتلداری هیچ‌گاه بازاریابی پیامکی را فراموش نکنید.

پیامک تائید رزرو

پیامک تائید رزرو
پیامک تائید رزرو

تعامل با مشتری یکی از نکات مهم نیست که در هر کسب ‌و کاری می‌تواند جذب مخاطب بسیار زیادی داشته باشد، اما اغلب کسب‌ و کارها در کشور ما اهمیتی به این ‌موضوع نمی‌دهند.

این ‌که بتوانید با مشتری خود احساس صمیمیت بیشتری برقرار کنید، از طریق پیام‌های کوتاه امکان‌پذیر می‌باشد و این می‌تواند انتقال ‌دهنده احساس خوبی به مشتریان باشد. حتی در برخی مواقع می‌توانید به دلیل رزرو کردن اتاق در هتل شما از او تشکر کنید.

این باعث می‌شود تا اعتماد مخاطب بیشتر جذب گردد و او به ‌عنوان یک مشتری وفادار و دائمی برای شما باقی بماند. پس پیامک تأیید رزرو در قدم اول می‌تواند یک راه ارتباطی خوب برای شما به وجود بیاورد.

پیشنهاد ما این است هنگامی‌که مشتریان به‌ صورت آنلاین هتل شما را رزرو کرده‌اند، یک پیامک تشکر از طریق سامانه‌های پیامکی برای او ارسال کنید یا این‌ که حتماً تاریخ اقامت و اطلاعات مدنظر را برای او ارسال کنید تا همیشه در دسترس او باقی بماند و در هنگام مراجعه به هتل بتواند به ‌سادگی اطلاعات لازم اتاق مربوطه را ارائه دهد و سفر خود لذت ببرد.

ارائه رمز وای‌فای با پیام کوتاه

ارائه رمز وای‌فای با پیام کوتاه
ارائه رمز وای‌فای با پیام کوتاه

بعد از این‌که مسافران به هتل شما مراجعه کردند و تمامی مدارک از آن‌ها دریافت شد و کلید اتاق به آن‌ها داده شد، شروع اقامت آن‌ها آغاز شده ‌است. در این هنگام اگر شماره تماس مخاطب خود را داشته باشید، می‌توانید از طریق پیامک رمز وای‌ فای هتل را برای او ارسال کنید.

این کار سبب می‌شود تا احترام هتل شما برای مشتری بسیار بالاتر رود. با این کار به مشتری ثابت می‌کنید که احترام بسیاری برایش قائل هستید که قبل ‌از پرسیدن رمز وای ‌فای شرایط را برای او مهیا کرده‌اید.

در کنار آن می‌توانید امکانات دیگری همچون ساعت سرو صبحانه، ساعات پذیرایی، ساعات استفاده از سالن ورزشی، و دیگر موارد را از طریق پیامک برای مسافرین خود در هتل ارسال کنید تا آگاهی لازم را داشته باشند. تمامی این موارد به ‌عنوان روشهای تبلیغات در صنعت هتلداری شمرده می‌شوند که از طریق پیامک و بازاریابی آن می‌توانید بهترین شرایط را برای هتل خود فراهم سازید.

ارائه پیشنهادات شگفت‌انگیز

ارائه پیشنهادات شگفت‌انگیز
ارائه پیشنهادات شگفت‌انگیز

ایرانیان همیشه از تخفیفات مختلف استقبال می‌کنند، پس اهمیت تخفیفات برای روشهای تبلیغات در صنعت هتلداری نیز اصل مهم و اساسی است. پس می‌توانید از این نکته استفاده بسیاری داشته باشید و پیشنهادات خوب را برای مسافرینی که از خدمات هتل شما استفاده می‌کند، پیامک کنید.

به ‌عنوان نمونه می‌توانید قول یک گشت رایگان در شهرها ر شهر را برای مخاطب خود داشته باشید یا یک تخفیف ویژه برای سرو شام در یک رستوران برای او در نظر بگیرید.

در برخی مواقع نیز می‌توانید وعده نوشیدنی رایگان به ‌دلخواه مشتری برایش مهیا کنید. به ‌هر حال تمامی این موارد سلیقه شما برای استفاده از راهکارهای تبلیغاتی می‌باشد تا بتوانید توجه مشتری را به خود جلب کنید. این دسته از موارد به‌ عنوان راهکارهای پیامکی به کار خواهند آمد.

این موارد باعث می‌شود تا احساس قدردانی در مخاطب شما همواره پا بر جا باقی بماند و رشد گردشگری و سود هتل نیز اتفاق خواهد افتاد.

یادآوری به مسافران

یادآوری به مسافران
یادآوری به مسافران

اطلاع‌رسانی و دیگر موارد از طریق پیامک برا مسافرین امکان‌پذیر می‌باشد. به ‌عنوان نمونه می‌توانید یادآوری کنید که فرد برای ساعت مخصوصی در رستوران هتل میز رزرو کرده‌ است.

با این کار احساس مهم بودن را به مشتری خود عرضه می‌کنید و او همیشه از شما سپاس‌گزار خواهد بود. در کنار این موارد از راهکارهای تبلیغات پیامکی می‌توانید زمان پایان اقامت را برای مسافرین ارسال کنید و یا این‌ که پیشنهادات شگفت ‌انگیزی برای این‌که فرد مجدداً اقامت خود را در هتل شما تمدید کند، داشته باشید. به ‌عنوان نمونه می‌توانید تخفیف‌هایی برای رزرو اتاق برای او در نظر بگیرید.

پرسیدن نظر مشتری

پرسیدن نظر مشتری
پرسیدن نظر مشتری

یکی دیگر از راهکارهایی که با استفاده از بازاریابی پیامکی می‌توان انجام داد، این است که بعد از تحویل اتاق توسط مسافر میزان رضایت او را از طریق پیامک دریافت کنید. می‌توانید برای او نظرسنجی‌هایی در نظر بگیرید تا در رابطه با کیفیت اتاق، برخورد پرسنل و غذاها اطلاعاتی کسب کنید.

تاثیر بسیار زیادی از این نظر نظرسنجی در ذهن مخاطب شکل می‌گیرد و به ‌غیر از آن نیز می‌تواند برای بررسی بیشتر به کیفیت کار شما کمک کند.

در نهایت می‌توانید به مخاطب پیشنهاد دهید، در خبرنامه شما عضو شود. این خبرنامه امکانات ویژه‌ای را برای مخاطبین در نظر می‌گیرد که شامل رزرو اتاق، کد تخفیف ویژه، و دیگر موارد می‌باشد و با استفاده از این موارد می‌توانید مسافران را به هتل خود پای‌بند کنید.

سخن آخر

سخن آخر
سخن آخر

در این مطلب روشهای تبلیغات در صنعت هتلداری را برای شما ذکر کردیم و در رابطه با تمامی راهکارهایی که می‌توان از طریق آن تبلیغات را برای صنعت هتل‌داری انجام داد، اطلاعاتی در اختیار شما قرار دادیم.

اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم اگر هتل شما از هیچ کدام از این امکانات برخوردار نباشد و از مزایایی همچون سایت، فضای مجازی، و پنل پیامکی استفاده نکند، هیچ‌گاه در حیطه کاری خود موفق نخواهید شد و در بازار رقابتی نمی‌توانید موفق باشید.

با این دسته‌بندی از روشهای تبلیغات در صنعت هتلداری یاد گرفتیم چگونه با مسافرین تعامل برقرار کنیم و آن‌ها را به‌ عنوان یک مشتری دائمی به هتل خود پایدار کنیم.

البته امکان دارد در رابطه با انجام این مراحل اندکی نگرانی داشته باشید، برای آرام کردن ذهن شما لازم است بگوییم مشاورین زیادی برای این منظور وجود دارند که می‌توانند تمامی موارد را برای شما به ‌درستی انجام بدهند. امیدواریم که استفاده از این مطلب راهکاری برای پیشرفت کسب ‌و کار مدنظر شما باشد.

منایع :

http://tw.gs

https://go.ly

https://rizy.ir

https://bit.ly

https://cutt.ly

نوشته روشهای تبلیغات در صنعت هتلداری اولین بار در آیلین وب. پدیدار شد.

Enregistrer un commentaire

0 Commentaires