Ticker

6/recent/ticker-posts

Ad Code

Responsive Advertisement

دانلود قالب وردپرس Divi – پوسته چند منظوره و قدرتمند دیوی

دانلود قالب وردپرس Divi

قالب وردپرس Divi | دانلود قالب دیوی | دانلود قالب Divi

قالب وردپرس دیوی | قالب وردپرس divi

اکثر کاربران وردپرس با قالب دیوی – Divi آشنایی دارند. قالبی بسیار انعطاف پذیر، سبک و حرفه ای که مورد تایید هزاران طراح و کاربر وردپرسی قرار گرفته. قطعا کار با دیوی یک تجربه کاملا متفاوت برای کاربران وردپرسی خواهد بود! قالبی با ویژوال و صفحه ساز مدرن و بسیار قدرتمند که بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و حتی تجربه کافی به شما کمک میکند تا هر سایتی را که نیاز دارید به سادگی هرچه تمام تر ایجاد و مدیریت کنید.

دیوی؛ یک قالب وردپرس یا یک پلتفرم سایت ساز قدرتمند !

میتوان با قاطعیت گفت Divi فراتر از یک قالب وردپرس بوده و در واقع یک پلتفرم نوین و مدرن برای ساخت سایت محسوب میشود. برای ایجاد صفحات و قالب سایت خود به واسطه این محصول اصلا مهم نیست یک کاربرد تازه وارد به دنیای وردپرس هستید یا یک طراح با سابقه ! دیوی این امکان را برای شما فراهم کرده تا یک سایت شگفت انگیز را به سادگی طراحی کنید.

شخصی سازی و سفارشی سازی المان ها، بلوک ها، عناصر، متون، تصاویر، رنگ‌ها و … به ساده ترین شکل ممکن انجام میشه بطوری که بدون هیچگونه تخصص و دانش برنامه نوسی میتوانید صدها سایت با صدها موضوع گوناگون را توسط قالب فوق العاده Divi ایجاد نمایید.

با کشیدن و رها کردن محدودیت ها را کنار بگذارید !

برای ساخت و ساز صفحات و بلوک ها و جایگذاری عناصر مورد نیاز و از پیش آماده این قالب امکان کشیدن و رها کردن (Drag & Drop) بصورت کامل وجود دارد. انواع المان ها بصورت از پیش طراحی شده و کاملا آماده در دسترس شما هستند تا با یک کلیک آن ها را به هر شکل و اندازه ای که نیاز دارید به نمایش بگذارید

دیوی! قطعا یکی از بهترین و حرفه ای ترین قالب های چند منظوره وردپرس به شمار می‌آید که در سایت معتبر Trust Pilot بیش از 19.000 رای و نقد و بررسی با نمره عالی 5 را از کاربران و خریداران دریافت کرده.

این قالب به خوبی بهینه سازی شده تا در سریع ترین زمان بارگذاری صفحات انجام بشه. کد نویسی تمیز و بی نقص پوسته و همچنین سئو بالای این قالب به شما کمک میکنه تا در سریع ترین زمان در موتورهای جستجو نظیر گوگل رشد کنید و شناخته بشید. تمامی استانداردهای سئو و برنامه نویسی در این پوسته کم نظیر رعایت شده تا با خیالی آسوده کسب و کار و سایت وردپرسی تان را مدیریت کرده و گسترش دهید.

توجه به کوچکترین جزئیات در طراحی سایت و قالب !

خوشبختانه تیم سازنده و طراح این محصول آنقدر خلاق و حرفه ای هستند که به کوچکترین جزئیات و ریزه کاری ها هم اهمیت بدن و همین مسئله باعث شده سازنده (صفحه ساز) دیوی شمارو از نصب هر افزونه و صفحه ساز جانبی بی‌نیاز کند. دیگر لازم برای افکت ها، استایل ها، ایجاد دکمه های متفاوت، ایجاد هاور های لینک و تصاویر و یا افکت ها و سایه های متنی چندین افزونه را نصب و وردپرس خود را سنگین کنید!

سازنده دیوی هر چیزی را که نیاز دارید بصورت یکجا در خود جای داده تا تمامی نیازهای کاربران را بطور کامل رفع کند. تصور کنید هنگام کار با صفحه ساز و طراحی صفحات مختلف سایت اشتباهی ناخواسته بوجود بیارید ! اینجا ویژگی جذابی به نام لغو، انجام مجدد، و تجدید نظر (Undo, Redo, & Revisions) به کمک شما می‌آید.

قالب وردپرس دیوی - diviبروز رسانی های منظم و سریع هفتگی و ماهیانه:

یکی دگیر از نقاط مثبت و جذاب دیوی بروز رسانی و آپدیت های متعدد این قالب هست که توسط تیم elegantthemes بصورت منظم و سریع منتشر میشه بطوری که ممکن هست در یک ماه دو تا سه مرتبه هم شاهد بروز رسانی این قالب دوست داشتنی باشیم.

منظور از قالب چند منظوره دیوی دقیقا چیست؟

قالب های چند منظوره، قالب هایی هستند که میتوان از آنها جهت ساخت انواع وب سایت ها در موضوعات متفاوت استفاده کرد. اما دیوی برای طراحی چه نوع وب سایت هایی مناسب است ؟ ما پاسخ این سوال را از روی دموهای آماده این پوسته به شما میدهیم!

پوسته دیوی مناسب انواع سایت های شرکتی، تجاری، آتلیه و عکاسی، رزومه و نمونه کار شخصی / شرکتی، استارت آپ ها، انواع فروشگاه ها و مارکت های آنلاین، سایت های معماری و طراحی داخلی، انواع سایت های خدماتی و سرویس دهی، سایت های تک صفحه ای، معرفی و فروش اپلیکیشن، کتاب و هر نوع محصول تنها بخش کوچکی از سایت های طراحی شده با دیوی هستند.

همچنین شما میتوانید با دیوی انواع وب سایت های رستوران و فست فود، باشگاه های ورزشی، بدنسازی، یوگا و تناسب اندام، کافی شاپ، گلفروشی آنلاین، شرکت های طراحی و برنامه نویسی، انواع سایت های پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، داروخانه آنلاین، بنگاه های خودرو، سایت مشاور املاک، موسسات گوناگون، مدارس و دانشگاه ها، ارائه دوره و آزمون های آنلاین و صدها سایت دیگر را طراحی نمایید.

قطعا لیست کامل امکانات و ویژگی های بی پایان Divi را نمیتوان در یک مطلب معرفی کرد و پیشنهاد میکنیم حتما با ورود به بخش دمو آنلاین محصول علاوه بر مشاهده تصویری و ویدیویی امکانات جذاب دیوی، دموها و پیش نمایش های آنلاین این محصول فوق العاده رو دنبال کنید.

ارائه و دانلود قالب وردپرس دیوی توسط نال اکس:

ما همیشه سعی میکنیم در سریع ترین زمان ممکن بروز رسانی های قالب Divi و محصولات دیگر الگانت تمز از جمله قالب Extra و صفحه ساز Divi Builder را منتشر کنیم. با ورود به بخش صفحه ساز دیوی بویلدر میتوانید پکیج تمپلیت ها و قالب های آماده دیوی را هم دریافت کرده و استفاده بفرمایید

دانلود قالب وردپرس Divi

دانلود قالب دیوی | دانلود قالب Divi

قالب وردپرس دیوی | قالب وردپرس div

The post دانلود قالب وردپرس Divi – پوسته چند منظوره و قدرتمند دیوی appeared first on نال اکس.

Enregistrer un commentaire

0 Commentaires