Ticker

6/recent/ticker-posts

Ad Code

Responsive Advertisement

هنگام استخدام یک مدیر دیجیتال مارکتینگ به دنبال چه چیزی باشید؟

امروز بررسی می کنیم که هنگام استخدام یک مدیر دیجیتال مارکتینگ به دنبال چه چیزی باشید؟
مدیر حساب دیجیتال مارکتینگ شما می‌تواند رابطه شما را با آژانس شما ایجاد یا قطع کند.

این مقاله نکاتی را در مورد تقویت و حفظ شراکتی که برای همه یک برد/برد است مرور می‌کند.

بنابراین، شما تصمیم گرفته اید برای کمک به رشد برند یا کسب و کار خود، در بازاریابی دیجیتال، سرمایه گذاری کنید.

شما امیدهای زیادی دارید، بودجه محدود و زمان محدودی برای شروع به دیدن نتایج دارید. شما تکالیف خود را انجام داده اید و آژانس های بازاریابی را بررسی کرده اید تا به شما کمک کنند و اکنون زمان آن است که یکی را انتخاب کنید.

اگر مدیر کسب و کار هستید، حتما صفحه دیجیتال مارکتینگ برای مدیران را مطالعه کنید.

با کی کار می کنی؟

با کی کار می کنی؟
با کی کار می کنی؟

خوب، خیلی چیزها به سابقه و رزومع یک آژانس، روابط فروشنده، هر تخصص که ممکن است داشته باشد و موارد دیگر بستگی دارد.

به عنوان یک رهبر برند، ملاحظات متعددی را در نظر خواهید گرفت.

اما به عنوان یک شخص، باید توجه ویژه ای به منابع انسانی آژانس، به ویژه تیم مدیران حساب بازاریابی دیجیتال آن داشته باشید، زیرا این مدیر حساب است که بر دنیای بازاریابی شما نظارت خواهد کرد.

آنها می توانند شما را ناامید یا گیج کنند یا به شما اطمینان دهند که تمام کار سخت آنها و پول شما در حال نتیجه دادن است. ریسک می تواند بسیار زیاد باشد.

از بسیاری جهات، مدیر حساب، قهرمان گمنام دنیای بازاریابی دیجیتال است. آن‌ها ده‌ها توپ را به‌طور هم‌زمان بازی می‌دهند و انتظار می‌رود که همه پاسخ‌ها را داشته باشند (و برخی از آنها دارند!).

به طور واقع بینانه، این وظیفه مدیر حساب است که به طور منظم اطلاعات را از منابع متعدد جمع آوری کند و ارتباطاتی ایجاد کند که به آنها کمک می کند رویکرد بازاریابی خود را تنظیم کنند، ضرب الاجل ها را رعایت کنند، اهداف تعیین کنند و به شما کمک کنند ارزش هزینه های بازاریابی دیجیتال خود را درک کنید.

اگر زیاد به نظر می رسد، این است.

و اغلب گفتن آن آسان تر از انجام دادن است.

به همین دلیل است که بازاریابی موفق حق رای بستگی زیادی به مهارت ها، تجربه و تعهد مدیر حساب شما دارد. با توجه به این موضوع، در یک نمونه خوب باید به دنبال چه چیزی باشید؟

 

مدیر دیجیتال مارکتینگ خوب

مدیر دیجیتال مارکتینگ خوب
مدیر دیجیتال مارکتینگ خوب

اولین چیزی که باید از یک مدیر حساب خوب انتظار داشته باشید، مجموعه مهارت های نشان داده شده ای است که به آنها اجازه می دهد در دنیای وحشی و پشمالوی بازاریابی دیجیتال حرکت کنند.( ساختار تیم دیجیتال مارکتینگ را ببینید. )

از تفسیر داده‌های سخت گرفته تا تنظیم بودجه مشتری، اصلاح دوره‌ها، و برقراری ارتباط با توسعه‌دهندگان وب‌سایت، نویسندگان، فروشندگان و موارد دیگر، مدیر حساب شما باید کاملاً راحت باشد که آنچه عنوان شغل نشان می‌دهد.

مدیریت افراد، ضرب‌الاجل‌ها، داده‌ها، انتظارات، و بیشتر. اگر آنها به خوبی روی خواسته‌های شغلی مدیریت نداشته باشند، اگر نتوانند چند کار را انجام دهند و تحت فشار آرام بمانند، ممکن است دچار مشکل شوید.

توانایی تفسیر اطلاعات، تعیین اهداف و مدیریت موقعیت ها و افراد بسیار مهم است و مدیران حساب خوب همیشه این کار را انجام می دهند. اما خوب همیشه کافی نیست. گاهی اوقات، موقعیت‌ها بیشتر نیاز دارند، و زمانی که این اتفاق می‌افتد، به چیزی بیش از یک مدیر حساب بازاریابی دیجیتال خوب نیاز دارید – به یک مدیر عالی نیاز دارید. اما چه چیزی این دو را از هم جدا می کند؟

مدیر حساب بزرگ

مدیر حساب بزرگ
مدیر حساب بزرگ

در تجربه من، پاسخ مهارت‌های نرم است. استعدادها، غرایز و ارزش‌هایی که نمی‌توان اندازه‌گیری کرد اما می‌تواند به همه ما کمک کند تا در شغل (و زندگی) خود بهتر باشیم و به مدیران حساب‌های بزرگ اجازه می‌دهد تا کالاها را در شرایط استثنایی تحویل دهند.

به نظرم هزار بار دیگر برگردید و همین جمله را بخوانید!

بله بخوانید تا فرق یک مدیر مارکتینگ بزرگ با متوسط برایتان مشخص شود.

زمان های چالش برانگیز

زمان های چالش برانگیز
زمان های چالش برانگیز

شفافیت یکی از آن مهارت های نرم است. هیچ کس دوست ندارد به او دروغ گفته شود. مدیران حساب های دیجیتال مارکتینگ فرنچایز بزرگ ارزش صداقت را می دانند، حتی اگر گفتن حقیقت دشوار باشد.

آنها هرگز مرز بین واقعیت و تخیل را محو نمی کنند و همیشه می فهمند که بهتر است حامل خبر بد باشید تا ساکت بمانید.

مدیران حساب‌های بزرگ همیشه آن را همانطور که هست می‌گویند، هر چیزی که ممکن است باشد تا مشتریان بتوانند تصمیم بگیرند (اغلب با کمک مدیر حسابشان) مراحل بعدی چه باشد.

 

مهارت نرم دیگری که به تعریف یک مدیر حساب عالی کمک می کند، شهود است. مدیران حساب ماهر فقط به سر خود متکی نیستند. آنها اغلب با غریزه روده پیش می روند. آنها چیزی را می بینند، مثلاً یک کاهش جزئی در ترافیک ارگانیک!

و عمیق تر می شوند!

آنها با متخصصان سئو خود صحبت می کنند، بررسی می کنند تا مطمئن شوند که وب سایت مشتری آنها به درستی کار می کند، آنها تشخیص می دهند که افت به چیزی فصلی، چرخه ای یا الگوریتمی مربوط نمی شود، و مهمتر از همه، وحشت نمی کنند.

ماهیت بازاریابی دیجیتال این است که رویکردی سیال و پویا است که در طول ماه ها و حتی سال ها اندازه گیری می شود، نه روزها. یک مدیر حساب عالی این را می داند و مطمئن می شود که مشتری نیز این را می داند.

شاید مهمترین ویژگی که باید در یک مدیر حساب استثنایی به دنبال آن بود، همدلی باشد، زیرا وقتی یک مدیر حساب می تواند با مشتری همدلی کند، امیدها و ترس های آن شخص را به اندازه ای احساس می کند که بخواهد به او کمک کند.

مدیر حسابی که می‌داند بازاریابی دیجیتال خوب کمتر به KPI و کلمات کلیدی مربوط می‌شود و بیشتر به انسان بودن مربوط می‌شود، بهتر است به سؤالات مشتری پاسخ دهد، نگرانی‌های آنها را برطرف کند و پیروزی‌های بازاریابی دیجیتال خود را جشن بگیرد. در واقع، آنچه که همدلی به رسمیت می شناسد، رابطه بین مدیر حساب و مشتری است و اذعان به این رابطه می تواند تأثیر قدرتمندی بر نتایج داشته باشد.

نتیجه

در پایان، مدیران حساب های دیجیتال مارکتینگ فرنچایز – خوب، بد یا عالی – نیز انسان هایی با احساسات و اهداف هستند و از بازخورد شما قدردانی می کنند . اگر با کسی کار می کنید که انتظارات شما را برآورده نمی کند، مودبانه به او اطلاع دهید و سعی کنید راه هایی برای بهبود پیدا کنید. اگر این امکان پذیر نیست، از درخواست درخواست جدید نترسید. آژانس ها تلاش می کنند تا اطمینان حاصل کنند که تناسب خوبی بین مشتریان و مدیران حساب وجود دارد زیرا آنها می دانند که چقدر به آن بستگی دارد.

از طرف دیگر، اگر مدیر حساب شما جوراب‌های شما را از بین می‌برد، سرنخ‌ها را ارائه می‌دهد و KPI را بالا می‌برد، مطمئن شوید که به آنها اطلاع می‌دهید که از تعهد آنها به رشد خود قدردانی می‌کنید. این بیشتر از تعریف است. وقتی همه چیز گفته شده و انجام می شود، باز نگه داشتن کانال های ارتباطی و صادقانه راه بسیار زیادی در جهت به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه شما خواهد داشت.

در پایان توصیه می کنیم صفحات استخدام ادمین پیج اینستاگرام و تیم تولید محتوا را مشاهده کنید.

آیا واقعاً نیاز به استخدام یک مدیر بازاریابی دیجیتال دارم؟

این بستگی به اندازه تیم بازاریابی دیجیتال و نیازهای بازاریابی شما دارد. اگر تیم شما متشکل از یک متخصص است که می تواند تمام کارها را انجام دهد، پاسخ منفی است. با این حال، اگر تیمی پر از متخصصان بازاریابی دیجیتال داشته باشید، بله. در غیر این صورت، تیم بدون زنجیره فرماندهی و احتمالاً بدون جهت کلی کار خواهد کرد.

چگونه از بین دو کاندیدای مدیریت بازاریابی دیجیتال با کیفیت انتخاب کنم؟

شاید بهتر باشد کاندیدایی را استخدام کنید که تجربه بیشتری در زمینه تبلیغات در صنعت شما و نوع بازاریابی دیجیتالی مورد نیاز شما مانند SEO، PPC یا بازاریابی رسانه های اجتماعی دارد.

نوشته هنگام استخدام یک مدیر دیجیتال مارکتینگ به دنبال چه چیزی باشید؟ اولین بار در آیلین وب. پدیدار شد.

Enregistrer un commentaire

0 Commentaires