Ticker

6/recent/ticker-posts

Ad Code

Responsive Advertisement

اسکریپت راه اندازی سیستم تیکت پشتیبانی Z Desk

Z Desk نام یک اسکریپت تجاری بر پایه php است که با استفاده از آن قادر به راه اندازی یک سیستم تیکت های پشتیبانی بر اساس پایگاه دانش و سوالات متداول خواهید بود. این اسکریپت امکان ایجاد چندین بخش و نقش های کاربری مختلف را بر اساس نیازهای شما فراهم کرده است. همچنین امکان چت زنده، ارسال مقالات و پرسش های متداول که برای ایجاد تیکیت پشتیبانی ساخته شده اند، در این اسکریپت وجود دارد.از مهم ترین قابلیت های اسکریپت Z Desk می توان به قابلیت اختصاص چندین کاربر به بخش های مختلف سیستم، ساخته شده براساس CodeIgniter 3 و بوت استرپ 5، امکان نصب و راه اندازی آسان، قابلیت مشاهده آمار و گزارش های سیستم از طریق داشبورد مدیریت، پنل مدیریت پیشرفته، امکان ارسال تیکیت پشتیبانی توسط کاربران مهمان(بدون نیاز به ثبت نام)، قابلیت چت زنده (برای کاربران ثبت نام شده)، قابلیت ایجاد گزارش در فرمت pdf، قابلیت استفاده آسان و بسیاری قابلیت های دیگر اشاره کرد.

اسکریپت راه اندازی سیستم تیکت پشتیبانی Z Desk

Z Desk یک اسکریپت کاملا واکنشگرا است که با تمامی دستگاه های کوچک و بزرگ مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ و دسکتاپ کاملا سازگار است، همچنین از تمامی سیستم عامل ها از جمله اندروید، ویندوز و ios پشتیبانی می کند. در ادامه مطلب به برخی دیگر از امکانات اسکریپت راه اندازی سیستم تیکت پشتیبانی Z Desk اشاره خواهیم کرد.

 

امکانات اسکریپت راه اندازی سیستم تیکت پشتیبانی Z Desk

  • قابلیت نظرسنجی در پایان هر تیکیت پشتیبانی
  • قابلیت ارسال ایمیل های اطلاع رسانی
  • قابلیت اشتراک گذاری مقالات در شبکه های اجتماعی
  • قابلیت ایجاد فیلدهای سفارشی
  • قابلیت تخصیص تیکت به نمایندگان
  • دارای گزینه نمایش همه تیکت ها یا فقط اختصاص داده شده به نقش کاربری خاص
  • دارای 3 رنگ برای صفحات عمومی
  • پشتیبانی از Google reCaptcha
  • امکان ورود با اکانت شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، گوگل و توییتر
  • امکان ویرایش کاربر و تنظیمات نمایه کاربر
  • امکان تنظیم فرمت های تاریخ و زمان
  • دارای سیستم دعوت کاربران
  • دارای سیستم تایید ایمیل برای ثبت نام
  • امکان بازنشانی رمز عبور
  • مبتنی بر آژاکس
  • سیستم چندزبانه
  • امکان مشاهده لیست کاربران و جستجو با فیلترهای مختلف
  • امکان ایجاد پاسخ‌های آماده برای سرعت بخشیدن به کار
  • پشتیبانی از انواع مرورگرها مانند Firefox, Safari, Opera, Chrome
  • وبسیاری امکانات دیگر

نوشته اسکریپت راه اندازی سیستم تیکت پشتیبانی Z Desk اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

Enregistrer un commentaire

0 Commentaires