Ticker

6/recent/ticker-posts

Ad Code

Responsive Advertisement

قالب خدمات برقکاری مدرن وردپرس Voltezy

قالب خدمات برقکاری مدرن وردپرس Voltezy

Voltezy کیت الگوی Elementor برای وب سایت خدمات نصب و راه اندازی برق است. این کیت قالب به شما کمک می کند تا هر وب سایت مرتبط با برق را ایجاد کنید. دارای 12+ قالب از پیش ساخته شده با طراحی مدرن و سبک تمیز.

با این کیت قالب المنتور، در زمان خود برای ایجاد وب سایت خدمات نصب و نگهداری برق صرفه جویی کنید. با Elementor Page Builder، می توانید به راحتی آن را ویرایش یا سفارشی کنید، بدون نیاز به کدنویسی، فقط بکشید و رها کنید.

کیت های قالب Elementor حاوی محتوای صفحه برای صفحه ساز Elementor است. این کیت برای استفاده با تم رایگان Hello Elementor بهینه شده است اما ممکن است با اکثر تم هایی که از Elementor پشتیبانی می کنند استفاده شود.

قالب و کیت المنتور Voltezy:

قالب ها و کیت های المنتور با قالب وردپرس متفاوت هستند و از طریق صفحه ساز المنتور نصب و قابل استفاده می‌باشند. جهت نصب و استفاده از کیت المنتور Voltezy، قالب رایگان Hello Elementor پیشنهاد میشود.

ویژگی های کلیدی قالب المنتور:

ترجمه و فارسی سازی قالب:

کیت و قالب المنتور Voltezy توسط المنتور طراحی شده و تمامی متن ها، رنگ ها، المان ها و 100 درصد این قالب در المنتور قابل فارسی سازی، ویرایش یا شخصی سازی می‌باشد و نیازی به ترجمه از طریق فایل های ترجمه وردپرس وجود ندارد.

آموزش نصب قالب:

طبق فایل Help و آموزش داخل بسته دانلود اقدام به نصب و ایمپورت کیت المنتور Voltezy کنید.

Enregistrer un commentaire

0 Commentaires