Ticker

6/recent/ticker-posts

Ad Code

Responsive Advertisement

قالب فروشگاهی پوشاک و لباس وردپرس Anarkali

قالب فروشگاهی پوشاک و لباس وردپرس Anarkali

Anarkali برای هر بخش مناسب است درست مانند بخش موجود در نسخه آزمایشی فعلی که با طراحی مطابقت دارد و می توانید با تغییر رنگ ها و تایپوگرافی از آن برای هر بخش استفاده کنید. علاوه بر این، شما به راحتی می توانید رنگ ها و تایپوگرافی را به گونه ای تنظیم کنید که در هر بخشی که دوست دارید متناسب باشد. خواه جوراب، لوازم جانبی تلفن، جواهرات، سبک هندی، غذاهای ارگانیک، محصولات کشاورزی، تغذیه، محصولات سالم، میوه ها و سبزیجات، لباس، مد، لوازم جانبی، مبلمان، دکوراسیون، لوازم آرایشی، خلاقانه، مواد غذایی ارگانیک یا قاب گوشی می فروشید، Anarkali با تکنیک طراحی تمیز و زیرساخت کدگذاری قدرتمند خود در عرض چند دقیقه به یک طرح سازگار برای محصولات شما تبدیل می شود.

ما یک رابط کاربری منحصربه‌فرد در این موضوع ایجاد کرده‌ایم، به طور خاص با هدف خرید سریع و حفظ رضایت مشتری در سطح بالاتر. ما این موضوع منحصر به فرد و بی عیب و نقص را با در نظر گرفتن پیشنهادات و شکایات چندین متخصص که سال ها از تجارت الکترونیک استفاده می کنند ساخته ایم. خود را به جای مشتریان خود قرار دهید و سپس وقت خود را صرف وقت خود در دموهای مدرن Anarkali کنید و در مورد چیدمانی که سال ها از آن استفاده خواهید کرد تصمیم بگیرید.

می توانید هر فروشگاه وب سایتی را با تم چند منظوره Anarkali با ویژگی های منحصر به فرد آن مانند AJAX، پشتیبانی جامع Elementor Free & PRO، Drag & Drop Header، Footer و صفحه ساز ایجاد کنید. وقتی می خواهید محصولی را با کمپین شخصی سازی کنید یا بفروشید، چند دقیقه طول می کشد تا آن را انجام دهید. هنگامی که می خواهید ویجت هایی مانند مکان، ایجاد کمپین، پاپ آپ ایجاد کنید، Anarkali مزایای منحصر به فردی را برای شما فراهم می کند. می‌توانید در قسمت‌های پشتیبانی‌شده Elementor در صفحه محصول، تبلیغات انجام دهید و می‌توانید از مناطق مشابه در صفحه فروشگاه استفاده کنید. علاوه بر ویژگی‌های اولیه ووکامرس، تمام ویژگی‌های افزایش فروش مورد نیاز یک فروشگاه آنلاین را در خود دارد، به لطف این زیرساخت، نرخ فروش شما افزایش می‌یابد. حمایتی که از تیم دریافت خواهید کرد، که هزاران نقد خوب دریافت کرده و دارای برچسب های پشتیبانی مشتری 5 ستاره است، همچنین مهم است، شما مجبور نخواهید بود سال ها به دنبال طرح دیگری برای فروشگاه خود باشید.

طراحی کاملا واکنش گرا و ریسپانسیو

پوسته وردپرسی Anarkali بصورت کاملا واکنش گرا و ریسپانسیو طراحی شده تا بهترین عملکرد را در تمامی دستگاه ها و دیوایس ها از جمله نمایش در موبایل، تبلت و دسکتاپ را داشته باشد.

بهینه سازی و سرعت بارگذاری بالا

قالب Anarkali وردپرس به خوبی بهینه سازی شده و با بالاترین استانداردها طراحی شده است و از سئو بسیار خوبی برخوردار می‌باشد. بارگذاری صفحات این قالب در سریعترین زمان ممکن انجام میشود.

سازگار با انواع افزونه های وردپرس

پوسته Anarkali به واسطه طراحی کاملا حرفه ای و استاندارد خود با اکثر افزونه ها و پلاگین های کاربردی و محبوب وردپرس در زمینه های سئو، امنیت، شخصی سازی و کاربری و … سازگاری کامل دارد.

Anarkali - Best Rated Responsive Mobile Focused WooCommerce Theme

ویژگی های کلیدی قالب:

ترجمه و فارسی سازی قالب:

نحوه استفاده از سرویس ترجمه خودکار وردپرس:

  1. اگر با سرویس ترجمه خودکار آشنایی ندارید جهت اطلاعات بیشتر به این بخش مراجعه کنید.
  2. وارد پنل کاربری خود شده و “سرویس ترجمه خودکار وردپرس” انتخاب کنید.
  3. فایل زبان (انگلیسی) Anarkali را آپلود و ثبت کنید.
  4. فایل ترجمه شده و نسخه فارسی محصول را دریافت و در پوشه زبان محصول قرار دهید.
  5. کار تمام است و محصول مورد نظر شما فارسی سازی شده است.

سرویس های ترجمه فعال:

  1. مترجم گوگل (Google Translate)
  2. مترجم مایکروسافت (Microsoft Translator)
  3. مترجم یاندکس (Yandex Translate)
  4. مترجم DeepL Translator

آموزش نصب قالب:

آموزش نصب قالب وردپرس

نصب قالب Anarkali و دیگر قالب های وردپرسی نسخه نال اکس بسیار ساده و آسان بوده و در 3 مرحله ساده قابل انجام است:

  1. نسخه جدید و آخر قالب را از باکس دانلود همین صفحه دانلود کنید.
  2. فایل فشرده (rar / zip) قالب را Extract و Unzip کنید.
  3. حال فایل zip قالب را بدون فایل های دیگر از طریق پیشخوان وردپرس یا هاست به تنهایی آپلود و فعال سازی نمایید.
لایسنس و فعال ساز قالب

جهت مشاهده اطلاعات مربوط به فایل ها و محصولات منتشر شده در سایت نال اکس به این بخش مراجعه نمایید.

نسخه فارسی قالب و افزونه ها

جهت فارسی سازی قالب و افزونه های مرتبط میتوانید از هوش مصنوعی سرویس ترجمه خودکار وردپرس استفاده نمایید.

Enregistrer un commentaire

0 Commentaires