Ticker

6/recent/ticker-posts

Ad Code

Responsive Advertisement

افزونه ووکامرس WooCommerce Phone Orders & Manual Orders

افزونه ووکامرس WooCommerce Phone Orders & Manual Orders

WooCommerce Phone Orders & Manual Orders به ​​شما امکان می دهد این کار را سریع و آسان انجام دهید. از کادر جستجوی هوشمند برای جستجوی محصولات بر اساس نام یا SKU استفاده کنید، برای افزودن آنها به سفارش، انتخاب مشتری یا افزودن مشتری جدید کلیک کنید، در صورت نیاز به ارسال، روش ارسال را انتخاب کنید، روش پرداخت را انتخاب کنید، جزئیات پرداخت را وارد کنید. و سفارش دهید کار شما تمام شد.

برای انتخاب مشتریان، می‌توانید سفارش‌های جدیدی را برای خریدار «مهمان» اضافه کنید (خریدارانی که قبلاً حساب کاربری در سایت شما ندارند یا نیازی به حساب کاربری ندارند)، یا به صورت اختیاری یک مشتری جدید اضافه کنید و یک حساب کاربری در سایت ثبت کنید. زمان ثبت سفارش

برای انتخاب محصولات برای افزودن به سبد خرید، این افزونه برای محصولات ساده، متغیر، گروه بندی شده، محصولات ترکیبی، محصولات همراه، محصولات اشتراکی و بسیاری دیگر کار می کند. و برای قیمت‌گذاری محصول، سفارش‌های تلفنی و سفارش‌های دستی WooCommerce با تخفیف‌های پویا، قیمت‌گذاری عمده، قیمت‌گذاری سطحی، Checkout Fields Editor Pro، Donations Pro، Gift Certificates Pro، و بسیاری موارد دیگر کار می‌کند. (بسیاری از پلاگین های دیگر ما نیز پشتیبانی می شوند، برای سؤال در مورد ویژگی های خاص پشتیبانی با ما تماس بگیرید).

برای محصولات بسیار تخصصی که در هنگام سفارش به ورودی داده یا انتخاب بیشتری نیاز دارند، این افزونه به شما این امکان را نیز می دهد. بنابراین برای محصولاتی که نیاز به ورودی سفارشی از فرم‌های ایجاد شده توسط افزونه فرم‌های افزودنی محصول ما یا سایر افزونه‌های شخص ثالث مانند Gravity Forms و بسیاری دیگر دارند، عالی عمل می‌کند.

می‌توانید سفارش‌ها را به حالت تعلیق درآورید و بعداً پردازش سفارش را از سر بگیرید. و می توانید هر سفارش موجود را بارگیری کنید و از آن به عنوان نقطه شروع برای یک سفارش جدید استفاده کنید، که اگر مشتریانی دارید که به طور معمول برای موارد مشابه سفارش می دهند عالی است.

سازگار با قالب های وردپرسی:

افزونه و پلاگین WooCommerce Phone Orders & Manual Orders بصورت کاملا استاندارد ارائه شده و با اکثر قالب های استاندارد وردپرس سازگاری کامل دارد.

نصب و راه اندازی آسان:

جهت نصب افزونه WooCommerce Phone Orders & Manual Orders کافی است فایل zip این محصول را از بخش افزونه ها در پیشخوان وردپرس آپلود و نصب کنید.

ترجمه و فارسی سازی افزونه:

نحوه استفاده از سرویس ترجمه خودکار وردپرس:

  1. اگر با سرویس ترجمه خودکار آشنایی ندارید جهت اطلاعات بیشتر به این بخش مراجعه کنید.
  2. وارد پنل کاربری خود شده و “سرویس ترجمه خودکار وردپرس” انتخاب کنید.
  3. فایل زبان (انگلیسی) WooCommerce Phone Orders & Manual Orders را آپلود و ثبت کنید.
  4. فایل ترجمه شده و نسخه فارسی محصول را دریافت و در پوشه زبان محصول قرار دهید.
  5. کار تمام است و محصول مورد نظر شما فارسی سازی شده است.

سرویس های ترجمه فعال:

  1. مترجم گوگل (Google Translate)
  2. مترجم مایکروسافت (Microsoft Translator)
  3. مترجم یاندکس (Yandex Translate)
  4. مترجم DeepL Translator

Enregistrer un commentaire

0 Commentaires