Ticker

6/recent/ticker-posts

Ad Code

Responsive Advertisement

12 تا از بهترین هدیه‌ها برای برنامه نویس‌ها (تولد، روز برنامه نویس و …)

12 تا از بهترین هدیه‌ها برای برنامه نویس‌ها (تولد، روز برنامه نویس و …)

اگر شما هم یک دوست برنامه نویس دارید و برای روز تولد، روز برنامه‌نویس و … قصد خرید هدیه و کادو برای او را دارید، در این مقاله قصد داریم 12 تا از بهترین هدایا برای برنامه‌نویس‌ها را به شما معرفی کنیم! پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

برنامه‌نویس‌ها به دلیل علاقه‌مندی‌ها و ویژگی‌های شخصیتی‌ای که دارند، کار را برای خرید یک هدیه جذاب راحت می‌کنند. برای مثال بسیاری از برنامه‌نویس‌ها، به موضوعاتی مثل قهوه، میز کار، گیم، فیلم و سریال، اکسسوری دیجیتال، سفر و … علاقه‌مند هستند. به همین دلیل خرید یک هدیه مرتبط با این عناوین احتمالا کار راحتی است. فقط کافیست بودجه خود را در هر یک از پیشنهادات زیر مشخص کنید تا بهترین هدیه را به دوست برنامه نویس خود کادو بدهید!

 

ماکت ماشین یا موتور

12 تا از بهترین هدیه‌ها برای برنامه نویس‌ها (تولد، روز برنامه نویس و …)

ماکت می‌تونه بهترین هدیه برای یک برنامه نویس باشه. چراکه اکثر برنامه‌نویس‌ها به دنیای ماشین و موتور علاقه‌مند هستند. از طرفی ماکت می‌تونه یک دکوری خیلی جذاب برای روی میز کار باشه. به همین دلیل، خرید ماکت ماشین یا ماکت موتور احتمالا بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

 

این ایده هم خیلی جذابه، هم جدیده و می‌تونه نشون بده که شما به احساسات و علاقه‌مندی طرف مقابل‌تون اهمیت دادید. فقط کافیه متوجه بشید که سلیقه فرد مورد نظر شما (پارتنر، دوست، همکار یا برادر و خواهر) چیست؟! در قدم اول، انتخاب موتور یا ماشین را باید انجام بدهید.

 

در قدم دوم اینکه فرد مورد نظر شما به دنیای کلاسیک علاقه‌ی بیشتری دارد یا دنیای اسپرت و بروز. برای مثال برنامه‌نویس‌های دهه شصتی عموما به ماشین‌های کلاسیک علاقه‌مند هستن. اما برنامه‌نویس‌های دهه هشتادی عموما به ماشین و موتورهای اسپرت و بروز تمایل دارن.

 

بسته به بودجه‌ای که دارید، می‌توانید ماکت‌های آماتور بین بازه قیمتی 1 میلیون تا 3.5 میلیون تولید برند Maisto را خرید کنید. اگر هم بودجه بیشتری دارید، ماکت‌های حرفه‌ای تر از برندهایی مثل Norev و AUTOart می‌تونه جذاب باشه.

 

اگر قصد خرید ماکت را دارید، بهترین فروشگاه برای خرید ماکت ماشین و موتور، تاینی ماکت (www.tinymaket.com) است. تاینی ماکت بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین فروشگاه ماکت در ایران است. اگر برای انتخاب محصول و خرید ماکت خود نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، می‌توانید با مشاورین متخصص فروشگاه در ارتباط باشید.

 

فندک زیپو اصل

12 تا از بهترین هدیه‌ها برای برنامه نویس‌ها (تولد، روز برنامه نویس و …)

اگر به برنامه‌نویس‌ها نگاه کنید، می‌بینید که معمولاً تحت فشار کاری بالایی هستند و این فشار می‌تونه باعث بشه که به سیگار روی بیارند. داشتن یک فندک زیپو اصل نه تنها می‌تونه به عنوان یک وسیله کارآمد عمل کنه، بلکه به خاطر طراحی خاصش، جذابیت بیشتری هم داره. فندک‌های معمولی معمولاً گم می‌شن و کسی بهشون اهمیت نمی‌ده، اما زیپو چون یک هدیه لوکس و ارزشمند به حساب میاد، همیشه در دستانشون می‌مونه و حواسشون بهش هست.

 

هر بار که به فندکشون نگاه می‌کنن، یاد شما می‌افتن و این حس خوبی رو منتقل می‌کنه. این هدیه نه تنها کاربردی و زیباست، بلکه ارزشمند هم هست و به برنامه‌نویس‌ها حس خوبی منتقل می‌کنه. پس اگر دنبال یک هدیه خاص برای یک برنامه‌نویس هستید، فندک زیپو می‌تونه گزینه‌ی خیلی خوبی باشه.

 

اگر قصد خرید فندک زیپو اصل دارید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه فندک زیپو فندک آنلاین است. شما می‌تونید از فروشگاه آنلاین فندک زیپو اصل به آدرس fandakonline.com خرید کنید و یک هدیه جذاب، کلکسیونی و ارزشمند را به دوست برنامه نویس خود هدیه بدهید.

 

فیگور و اکشن فیگور

همونطور که بالاتر اشاره کردیم، برنامه‌نویس‌ها معمولاً به فضای کاری‌شون اهمیت زیادی می‌دن و یک دکوری خاص می‌تونه به میز کارشون رو خیلی قشنگ‌تر کنه. فیگور و اکشن فیگورهای با جزئیات بالا و رنگ‌های متنوع، نه تنها محیط رو زیبا می‌کنن، بلکه همیشه جلوی چشم‌شون هستن و به عنوان یک یادآوری از سلیقه و علاقه‌شون به شما هدیه‌ی شما نگاه می‌کنن.

 

این هدیه به خواسته‌ها و علایق برنامه‌نویس‌ها که ممکنه شامل شخصیت‌های محبوب از فیلم‌ها، سریال‌ها یا موزیک باشه، اهمیت می‌ده و نشون می‌ده که چقدر به سلیقه‌شون توجه کردید. همچنین، فیگورها معمولاً به عنوان هدیه‌ای لوکس و ارزشمند در نظر گرفته می‌شن که باعث میشه جذابیت کادوی شما به آن فرد برنامه‌نویس بیشتر بشه.

معروف‌ترین کاراکترهایی که می‌تونه در خرید فیگور برای برنامه‌نویس‌ها جذاب باشه شامل شخصیت‌های زیر میشه:

  • فیگور بتمن
  • فیگور هری پاتر
  • فیگور جوکر
  • فیگور هالک
  • فیگور جان‌اسنو
  • فیگور آیرون من
  • فیگور رگنار لاثبروک
  • فیگور انیمه
  • فیگور کراتوس (گاد آف وار)
  • فیگور ایکس‌من
  • و …

ماشین کنترلی یا هلی شات

برنامه‌نویس‌ها معمولاً ساعت‌ها پشت کامپیوتر می‌نشینند و نیاز به یک تفریح هیجان‌انگیز برای رهایی از استرس دارن. ماشین کنترلی و هلی شات نه تنها سرگرم‌کننده‌اند، بلکه به دنیای دیجیتال و تکنولوژی هم نزدیک‌ترند و به همین دلیل می‌تونن هدیه‌ای جالب و متناسب با علایق‌شون باشن.

 

این هدایا لحظات شاد و مفرحی رو برای برنامه‌نویس‌ها رقم می‌زنند؛ جایی که می‌تونن با دوستان یا خانواده‌اشون رقابت کنن یا از ارتفاع به مناظر زیبای اطراف نگاه کنند. با این انتخاب، شما به حال خوب و خوشحالی اون‌ها اهمیت می‌دید و نشون می‌ده که برای تفریح و آرامش‌شون ارزش قائل هستید.

 

علاوه بر این، ماشین کنترلی و هلی شات به عنوان هدیه‌ای لوکس و ارزشمند محسوب می‌شن که می‌تونن توی سفرهاشون هم استفاده بشن. ثبت لحظات خاص با هلی شات و به اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوهای زیبا می‌تونه یک تجربه بی‌نظیر برای برنامه‌نویس‌ها ایجاد کنه. پس اگر به دنبال هدیه‌ای که باعث ایجاد هیجان در یک برنامه نویس بشه هستید، ماشین کنترلی و کوادکوپتر (هلی‌شات) می‌تونند گزینه‌های عالی‌ای باشند!

 

اگر قصد خرید هلی شات و کوادکوپتر را دارید، یکی از بهترین فروشگاه‌ها، پریماتوی است. پریماتوی با تنوع بی‌نظر در زمینه کوادکوپتر و هلی‌شات، توانسته به بهترین فروشگاه کوادکوپتر تبدیل شود.

 

چاقو کمپ

برنامه‌نویس‌ها معمولاً به سفرهای کمپی علاقه‌مندند و اگر دوست دارید هدیه‌ای خاص برایشان انتخاب کنید، چاقوی کمپ مثل چاقوی سوییسی (ویکتورینوکس) می‌تواند گزینه‌ای عالی باشد. این چاقوها در طول سفر می‌تونن خیلی کاربردی باشن و همینطور لوکس و ارزمند به حساب بیایند.

 

با این هدیه هر بار که در طبیعت از چاقوی کمپ استفاده کنند، به یاد شما می‌افتند و لحظات خوشی را سپری می‌کنند. پس اگر دنبال یک هدیه خاص و کاربردی هستید، چاقوی کمپ ویکتورینوکس (چاقوی سوییسی) را فراموش نکنید!

 

موس، کیبورد و هدفون گیمینگ

12 تا از بهترین هدیه‌ها برای برنامه نویس‌ها (تولد، روز برنامه نویس و …)

خیلی از برنامه‌نویس‌ها عاشق گیم‌زدن هستند و در زمان‌های خالی، می‌خوان از استرس دور بشن. داشتن یک موس، کیبورد، هدفون و ترک‌پد باکیفیت نه تنها تجربه بازی رو به شدت بهتر می‌کنه، بلکه می‌تونه به بهبود کارایی در کدنویسی هم کمک کنه.

 

این هدیه نه تنها به علایقشون احترام می‌ذاره و باعث میشه که حس کنند به سلیقه‌شون اهمیت دادید. پس اگر دنبال یک هدیه خاص و کاربردی هستید، موس و کیبورد گیمینگ انتخابی عالیه!

 

اشتراک اپلیکیشن‌های پریمیوم
برنامه‌نویس ها از اپلیکیشن های پریمیوم مختلفی استفاده میکنن. بسیاری از اونها IDE های پولی هستن که این افراد روزانه با اونها سروکار دارن. اما IDE خیلی گزینه مناسبی برای خرید نیست. قطعا ابزارهایی هستن که با پرس و جو از خودشون می‌تونید اسم ابزار و اپلیکیشن رو متوجه بشید و اشتراک پریمیوم اون رو براشون خرید کنید. مثلا برای یک برنامه نویس فرانت‌اند، شاید اشتراک فیگما بتونه جالب باشه.

 

تجهیزات کمپ و سفر
همونطور که بالاتر اشاره کردیم، هرچیزی مربوط به سفر می‌تونه برای جامعه‌ی برنامه نویسی جذاب باشه. تجهیزاتی مثل تراول ماگ، چاقوی کمپ، کیسه‌خواب، چادر کمپ، ماگ استنلی، و … هدایای خوبی هستند.

دوره آموزشی برنامه‌نویسی

 

اکانت اسپاتیفای
گوش دادن همزمان به موزیک و کد زدن، ویژگی تمامی علاقه‌مندان به حوزه برنامه نویسی است. داشتن اشتراک اپلیکیشن‌هایی مثل یوتوب، یوتوب موزیک و اسپاتیفای، قطعا تجربه‌ی لذت‌بخشی رو برای اونها به ارمغان میاره!
ماگ برنامه نویسی

 

تیشرت برنامه‌نویسی

12 تا از بهترین هدیه‌ها برای برنامه نویس‌ها (تولد، روز برنامه نویس و …)

تیشرت‌های برنامه‌نویسی با طرح‌های مختلف هم می‌تونن هدیه جذابی باشن. کافیه زبان برنامه نویسی مورد علاقه فرد مورد نظرتون رو متوجه بشید تا تیشرت اون زبان یا فریمورک رو خرید کنید. حتی اگر از سیستم‌عامل خاصی مثل لینوکس یا ابزار خاصی استفاده می‌کنند هم می‌تونید با خرید تیشرت با طرح لینوکس، یک هدیه اقتصادی و سرگرم‌کننده رو خرید کنید.

 

ساعت هوشمند، پاوربانک و هندزفری
تمام برنامه‌نویسان، به اکسسوری‌های دیجیتال علاقه‌مند هستند. داشتن یک هندزفری مدرن، ساعت هوشمند مدرن یا پاوربانک پر قدرت می‌تونه برای این دسته از افراد جذاب باشه.

 

کفش، ساک و لباس ورزشی
بیشترین فعالان حوزه برنامه نویسی، زمان یا علاقه کافی به ورزش و سلامتی را ندارند. شما می‌توانید با خرید یک هدیه در این زمینه، دوست خود را به ورزش و اهمیت به سلامتی ترغیب کنید. کفش ورزشی مناسب، تیشرت ورزشی و ساک باشگاه می‌تونه شروع خوبی برای هر فردی باشه.

 

نتیجه گیری، برای یک برنامه نویس، چه کادویی بخریم؟
انتخاب یک هدیه، بستگی به شخصیت برنامه نویس مد نظر شما داره. اگر با فرد منظمی روبرو هستید، قطعا یک المان دکوری مثل ماکت ماشین و فیگور می‌تونه هدیه مناسبی باشه. اگر با یک گیک روبرو هستید، اکسسوری‌های دیجیتال می‌تونه هدیه مناسبی باشه. در نهایت، کافیست علاقه‌مندی فرد مورد نظرتون رو پیدا کنید تا از لیست بالا، یک هدیه مرتبط را خرید کنید.

نوشته 12 تا از بهترین هدیه‌ها برای برنامه نویس‌ها (تولد، روز برنامه نویس و …) اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

Enregistrer un commentaire

0 Commentaires