Ticker

6/recent/ticker-posts

Ad Code

Responsive Advertisement

معنی confirm در اینستاگرام

قصد داریم در این مطلب درباره معنی confirm در اینستاگرام برای شما ااطلاعاتی داشته باشیم، زیرا این روزها با این پیغام بسیار مواجه میشویم و به عنوان معضلی در اینستاگرام نگران حل شدن آن هستیم.

در روزهای اخیر تعداد بسیاری از افراد مشکل confirm در اینستاگرام را دارند و قصد دارند در رابطه با آن اطلاعاتی کسب کنند.

اما باید بگوییم به‌ ظاهر امر برطرف کردن این پیغام‌ها و ارور امکان ‌پذیر نمی‌باشد و امکان دارد بعد از این ‌که تلاش‌های بسیاری در رابطه با برطرف شدن confirm انجام می‌دهید، مجدداً یک صفحه تکراری برای شما باز شود که باز هم از شما بخواهد confirm را انجام دهید.

بسیاری فکر میکنند که این مشکل ممکن است از تغییرات در الگوریتم افزایش فالوور در اینستاگرام باشد و با حذف فالوور فیک رفع گردد.

حال برای این ‌که بهتر این موضوع را درک کنید، قصد داریم در ادامه مطلب در رابطه با معنی confirm در اینستاگرام مطالعاتی برای شما داشته باشیم با ما همراه باشید تا بتوانید بیشتر از این مشکل بگوییم و راه حل های ممکن را پیش پای شما بگذاریم.

 

فهرست عناوین این مقاله شامل موارد زیر خواهند شد:

چه اطلاعاتی در رابطه با تمامی اصطلاحات اینستاگرام دارید؟

آموزش confirm و تأیید ایمیل در اینستاگرام چگونه می‌باشد؟

چگونگی تایید ایمیل در اینستاگرام

بعد از بازکردن ایمیل confirm

شرایط شناسایی نشدن برنامه برای Confirm در اینستاگرام

معنی confirm در اینستاگرام چیست؟

علت شکل‌گیری خطای confirm

دکمه Get Help Logging in

برطرف نمودن مشکل help us confirm that you own this account چیست؟

بازیابی پسورد اینستاگرام برای حل مشکل

تغییر پسورد دراینستاگرام برای برطرف شدن confirm

راه حل بعد از تغییر ایمیل اینستاگرام

جمع ‌بندی مطالب

 

چه اطلاعاتی در رابطه با تمامی اصطلاحات اینستاگرام دارید؟

چه اطلاعاتی در رابطه با تمامی اصطلاحات اینستاگرام دارید؟
چه اطلاعاتی در رابطه با تمامی اصطلاحات اینستاگرام دارید؟

قبل از این‌ که بتوانیم بگوییم معنی confirm در اینستاگرام چیست، باید بگوییم یکی از شبکه‌های محبوب که ایرانیان بسیاری را جذب خود کرده ‌است اینستاگرام می‌باشد. درجه محبوبیت اینستاگرام مابین ایرانیان به ‌حدی زیاد است که هر فردی که دارای تلفن هوشمند می‌باشد یک صفحه‌ی مجازی برای خود دارد.

پیشرفت‌های بسیار فراوانی در پس معرفی اینستاگرام شکل گرفت و روز به ‌روز با بروزرسانی‌های مختلف توانست قابلیت‌های بسیار زیادی را برای کاربران به دنبال داشته باشد. همین شرایط سبب شد تا توانایی‌های اینستاگرام بیشتر شناخته شود و محبوب‌تر شود.

البته همین بروزرسانی‌ها سبب شده تا اصطلاحات ناآشنایی در این شبکه مجازی وجود داشته باشد که برخی از افراد با آن‌ها آشنا نیستند. در این مطلب قصد داریم قبل ‌از این ‌که بگوییم معنی confirm در اینستاگرام چیست، اطلاعاتی در رابطه با تمامی اصطلاحات برای شما داشته باشیم.

پست (Post)

پست (Post)
پست (Post)

یک اصطلاح بسیار پایه در اینستاگرام پست است که این اصطلاح بین کاربران آن بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حالت کلی محتوای اصلی اینستاگرام متن تصاویر می‌باشند که انتشار آن‌ها در صفحات اینستاگرام با نام پست شناخته می‌شود.

این پست شامل مواردی همچون تصاویر، فیلم، و عکس‌های متحرک می‌باشند و در حالت کلی مرکزیت اصلی اینستاگرام بر پایه این موارد شناخته می‌شود. هنگامی‌که اپلیکیشن اینستاگرام را باز می‌کنید، پست‌هایی که افراد به انتشار گذاشته‌اند برای افرادی که دنبال می‌کنند به نمایش گذاشته می‌شود.

پیشنهاد می کنیم از پست الگوریتم اینستاگرام برای اکسپلورر دیدن کنید.

فید (Feed)

فید (Feed)
فید (Feed)

در واقع اصطلاح فید به صفحه خانه و هوم اینستاگرام می‌باشد که شامل مواردی همچون استوری ها و پست‌ها است. اصولاً بخش فید اینستاگرام برای هر کاربری مورد استفاده بیشتری دارد.

فیلتر (Filter)

فیلتر (Filter)
فیلتر (Filter)

افکت رنگی بسیاری در این شبکه مجازی وجود دارد که در هنگام انتشار فیلم و عکس می‌توانند برای کاربر قابلیت‌های بسیاری را به دنبال داشته باشند. اهمیت استفاده از فیلترها برای زیبایی بیشتر پست‌ها می‌باشد که توانسته‌اند جایگاه بسیاری را در اینستاگرام باز کنند و یک محوریت اصل را برای خود به وجود آورده‌اند.

لایک (Like)

لایک (Like)
لایک (Like)

اگر یک موضوع به اشتراک گذاشته در اینستاگرام نظر فردی را جلب کند، با استفاده از آیکونی که شکل آن همانند قلب می‌باشد می‌تواند به مخاطب بفهماند که از این پست خوشش آمده ‌است.

شرایط لایک کردن پست‌ها با دو بار زمان کلیک کردن بر روی عکس و فیلم مدنظر اتفاق می‌افتد و به ‌سادگی می‌توانید علاقه‌مندی‌های خود را بر این اساس مشخص کنید. اصولاً معنای اصلی لایک محبوبیت یک پست می‌باشد.

به‌ همین دلیل است که توانسته یک شرایط رقابتی را در فضای اینستاگرام به وجود بیاورد و تعداد لایکا تاثیر بسیار زیادی برای بیشتر دیده شدن پست مدنظر دارد.

کامنت (Comment)

کامنت (Comment)
کامنت (Comment)

اگر قصد دارید برای پست مربوطه افراد نظری را بیان کنید، بخش کامنت به کمک شما خواهد آمد و می‌توانید از این طریق نظر خود را اعلام کند. البته لازم است بگوییم صاحب پست و فالوور هایی که در صفحه مدنظر وجود دارند می‌توانند به کامنت شما دسترسی داشته باشند و آن را مشاهده کنند. در این قسمت می‌توانید نظرات خود را عنوان کنید.

پاسخ به کامنت و لایک کردن آن

پاسخ به کامنت و لایک کردن آن
پاسخ به کامنت و لایک کردن آن

امکانی در بروزرسانی‌های جدید اینستاگرام فراهم ‌شده است که می‌توان به کامنت مدنظر پاسخ داد و آن را لایک کرد. یک قلب کوچک در کنار کامنت هر فرد وجود دارد که با استفاده از آن می‌توان نظر مربوطه افراد را لایک کرده و این دسترسی برای تمامی فالوور ها و صاحب پست وجود دارد که بتوانند پست مربوطه را جواب دهند یا آن را لایک کنند.

بستن کامنت (Turn Off Commenting)

بستن کامنت (Turn Off Commenting)
بستن کامنت (Turn Off Commenting)

یک قابلیت دیگر در اینستاگرام وجود دارد که می‌توان بخش کامنت‌های هر پستی را غیرفعال کرد. هدف از این فعالیت این است که دیگر شخصی برای یک پست کامنت نذارد. در کل اگر می‌خواهید نظر هیچ فردی را در رابطه با پست خود ندارید می‌توانید از این گزینه استفاده کنید.

منتشر (Share)

منتشر (Share)
منتشر (Share)

یکی دیگر از اصطلاحات نیستا گرامی شر کردن می‌باشد که برای بیشتر دیده شدن پست مربوطه کاربرد دارد. این کار باعث می‌شود صفحه پروفایل و استوری یا پست با اشخاص دیگر به اشتراک گذاشته شود و باعث بیشتر دیده شدن پست مربوطه خواهد شد.

کپشن (Caption)

کپشن (Caption)
کپشن (Caption)

برای هر پستی که قرار است در اینستاگرام آپولود شود، متن و نوشته قرار خواهد گرفت این متن یا نوشته به ‌اصطلاح کپشن گفته می‌شود که هر چه که کپشن شما زیباتر باشد می‌توانید در اینستاگرام درخشش بهتری داشته باشید و مخاطبین بسیاری را به خود جذب کنید.

پروفایل (Profile)

پروفایل (Profile)
پروفایل (Profile)

صفحه تمامی اطلاعات شما اعم از نام و پست‌های شما قرار گرفته‌اند، در اینستاگرام اصطلاحاً صفحه پروفایل شناخته می‌شود که اطلاعات دیگری در این صفحه به نمایش گذاشته می‌شوند که می‌توان از آن تعداد فالوور ها و فالوویینگ و تعداد پست‌ها را تشخیص داد. همین‌طور عکس شخصی شما در این صفحه وجود دارد.

فالو (Follow)

فالو (Follow)
فالو (Follow)

اصطلاحاً واژه‌ی فالو در زبان انگلیسی به معنی دنبال کردن می‌باشد. حال در صفحه اینستاگرام نیز همان معنی را می‌دهد. برای این‌ که بتوانید به دنبال کنندگان یک اکانت دسترسی داشته باشید باید صفحه او را فالو داشته باشید تا بتوانید لیست فالوور های او را نیز ببینید.

فالو بک ( Follow Back)

فالو بک ( Follow Back)
فالو بک ( Follow Back)

اگر شخصی در اینستاگرام به شما درخواست فالو بدهد و شما نیز درخواست فالوی او را قبول کنید، اصطلاحاً به این واژه فالو بک واژه فالو بک گفته می‌شود.

در واقع یکی از پر استفاده ترین اصطلاحاتی که در اینستاگرام به گوش می‌رسد همین واژه می‌باشد و امکان دارد هر شخصی با آن آشنایی نداشته باشد. برای این منظور لازم است توضیحی داشته ‌باشیم و قبل ‌از این‌که بگوییم معنی confrim در اینستاگرام چیست، به اهمیت این نکات بپردازیم.

فالوور (Followers)

فالوور (Followers)
فالوور (Followers)

اهمیت فالوور اینستاگرام برای افراد بسیار زیاد می‌باشد. در واقع معنی فالوور تعداد دنبال کنندگان است هر چه که تعداد بازدیدکنندگان یک فرد بیشتر باشد، تعداد فالوور نیز بیشتر می‌رود. در واقع هر شخصی که تعداد فالوور بالاتری داشته باشد، میزان محبوبیت او در صفحه اجتماعی اینستاگرام بیشتر است و تعداد بیشتری از افراد از صفحه او بازدید خواهند کرد.

فالووینگ (Following)

فالووینگ (Following)
فالووینگ (Following)

نقطه مقابل فالوور فالووینگ می‌باشد که به این معناست که شما چه صفحاتی را دنبال می‌کنید. این نمودار نشان خواهد داد که فرد به چه افرادی در اینستاگرام علاقه دارد و آن‌ها را دنبال می‌کند.

K (کا) در فالوور و فالووینگ

K (کا) در فالوور و فالووینگ
K (کا) در فالوور و فالووینگ

هر گا که تعداد فالوور و یا فالویینگ یک حساب اینستاگرام به هزار برسد، به ‌معنای کا شناخته می‌شود و در صفحه فرد با نام کا ذکر می‌شود. به‌ عنوان نمونه اگر صفحه‌ای را دنبال می‌کنید که حدوداً 40k فالوور دارد، یعنی 4500 نفر این صفحه را دنبال می‌کنند و محتویات آن برای آن‌ها جذاب می‌باشد. در واقع به دلیل این ‌که عدد بسیار طولانی نشود این نکات اختصاری برای فالوور و فالویینگ اینستاگرام تعیین ‌شده است.

صفحه شخصی و عمومی Private Public

صفحه شخصی و عمومی Private Public
صفحه شخصی و عمومی Private Public

قابلیتی در اینستاگرام وجود دارد که افراد می‌توانند صفحات خود را شخصی و عمومی کنند و اگر صفحه شخصی باشد برای این‌ که به آن دسترسی پیدا کرد، باید تأییدیه صاحب پیج را گرفت.

اما صفحاتی که به‌ صورت پابلیک و عمومی می‌باشند، بدون فالو کردن می‌توان از تمامی پست‌های آن بهره کافی را برد و دسترسی کامل را به محتوای آن داشت. برای این ‌که صفحات عمومی را فالو کنید نیاز به اجازه گرفتن از صاحب پیج ندارید.

بلاک کردن (Block)

بلاک کردن (Block)
بلاک کردن (Block)

شرایط بلاک کردن در صفحه اینستاگرام همانند دیگر صفحات مجازی می‌باشد و هنگامی‌که این اتفاق می‌افتد شخص مدنظر از لیست فالوور شما خارج خواهد شد. در کنار آن دسترسی فرد به پیج شما بسیار محدود می‌شود و دیگر نمی‌تواند پیج شما را در اختیار داشته باشد.

ریپورت کردن (Report)

ریپورت کردن (Report)
ریپورت کردن (Report)

شرایط ریپورت کردن این امکان را در اینستاگرام فراهم خواهد ساخت تا اگر صفحه‌ای محتویات غیرمجاز را به انتشار می‌گذارد، بسته شود. در هر صورت گزارشاتی به اینستاگرام داده خواهد شد که به آن ریپورت گفته می‌شود تا بتوان برای بستن پیج مربوطه اقدامات لازم را انجام بدهد.

ریکوئست دادن (Request)

ریکوئست دادن (Request)
ریکوئست دادن (Request)

هنگامی‌که شخصی صفحه خود را شخصی کرده باشد، برای فالو کردن نیاز است در ابتدا به آن ریکوئست بدهید و این شرایط براساس دکمه فالو انجام می‌گیرد.

کانفریم کردن (Confirm)

کانفریم کردن (Confirm)
کانفریم کردن (Confirm)

برای فهمیدن معنی Confirm در اینستاگرام باید بگوییم هنگامی‌که شخصی به شما درخواست فالو می‌دهد برای یک درخواست آن را تایید کنید نیاز است بر روی دکمه Confirm بزنید.

بایو (Bio)

بایو (Bio)
بایو (Bio)

برخی از افراد امکان دارد این ویژگی را با نام بیو بشناسند. مشخصات و ویژگی‌هایی که فرد در صفحه پروفایل خود می‌تواند به اشتراک بگذارد و به همه افراد نشان بدهد به‌عنوان بایو شناخته می‌شود.

یوزرنیم (Username)

یوزرنیم (Username)
یوزرنیم (Username)

مهم‌ترین چیزی که در اینستاگرام توسط آن می‌توان با دیگران ارتباط برقرار کرد آیدی  می‌باشد. هر فردی دارای یک آیدی می‌باشد که برای در دسترس قرار گرفتن آن می‌تواند از آن استفاده داشته باشد با جستجو کردن آیدی فرد مدنظر می‌توان با او رابطه داشت.

ذخیره پست‌ها (Save to Collection)

ذخیره پست‌ها (Save to Collection)
ذخیره پست‌ها (Save to Collection)

یک قابلیت منحصر به ‌فرد دیگر که برای شبکه اجتماعی اینستاگرام وجود دارد، ذخیره کردن پست‌ها می‌باشد. اگر در شرایطی یک پست مورد علاقه شما باشد برای این‌ که بعداً دسترسی راحت‌تری به آن داشته باشید، می‌توانید آن را ذخیره کنید.

دایرکت (Direct)

دایرکت (Direct)
دایرکت (Direct)

در اصطلاح پیام شخصی برای کسی در اینستاگرام ارسال کردن به ‌عنوان دایرکت شناخته می‌شود. ارتباط گرفتن کاربران اینستاگرام با یکدیگر از طریق این بخش امکان‌پذیر می‌باشد و می‌توانند مواردی همچون عکس، متن، پست و استوری را برای یکدیگر منتشر کنند.

هشتگ (Hashtag)

هشتگ (Hashtag)
هشتگ (Hashtag)

هشتگ برچسبی است که کمک می‌کند تا بهتر دسترسی لازم را به علاقه‌مندی‌های خود داشته باشید. هشتگ گذاری در پست‌ها و بایو انجام خواهد گرفت.

استوری (Story)

استوری (Story)
استوری (Story)

اینستاگرام قابلیتی را فراهم کرده ‌است که می‌توان تصاویر متحرکی را در مدت ‌زمان پانزده ثانیه به اشتراک گذاشت. البته قابلیت این استوری این است که فقط بیست و چهار ساعت می‌تواند برای مخاطبین به نمایش گذاشته شود.

لایو

لایو
لایو

یکی از قابلیت‌های اینستاگرام لایو می‌باشد که می‌تواند ارتباط زنده‌ با مخاطبین برقرار کند و به‌ صورت زنده فالوور ها می‌توانند تصویر فرد را داشته باشند. البته بخش کامنت و لایک در لاین نیز وجود دارد.

تماس تصویری (Video Call)

تماس تصویری (Video Call)
تماس تصویری (Video Call)

در بروزرسانی جدید اینستاگرام چندین قابلیت دیگر اضافه ‌شده است که یکی از آن‌ها تماس تصویری می‌باشد. در این شرایط مخاطبین می‌توانند با یکدیگر تماس تصویری برقرار کنند.

اکانت بیزینسی (Business Account)

اکانت بیزینسی (Business Account)
اکانت بیزینسی (Business Account)

قابلیت‌های اختصاصی در اینستاگرام براساس کانت بیزینسی وجود دارد که برای افرادی که در زمینه فروش فعالیت دارند مناسب می‌باشد.

آی‌جی تی وی (IGTV)

آی‌جی تی وی (IGTV)
آی‌جی تی وی (IGTV)

عموماً ویدیوهای اینستاگرام در مدت ‌زمان یک دقیقه در پست‌ها گنجایش دارند. اما آی جی تی‌ وی این محدودیت را برداشته ‌است و می‌تواند تا ده دقیقه ویدئوها را به اشتراک بگذارد.

اکسپلور (Explore)

اکسپلور (Explore)
اکسپلور (Explore)

پست‌های پیشنهادی در بخش اکسپلور وجود دارند که می‌تواند بر اساس علایق افراد آن‌ها را به نمایش بگذارد.

هایلایت کردن استوری (Highlight)

هایلایت کردن استوری (Highlight)
هایلایت کردن استوری (Highlight)

اگر قصد دارید استوری شما بیشتر از مدت ‌زمان بیست و چهار ساعت در صفحه شما باقی بماند، می‌توانید از گزینه هایلایت کردن استفاده کنید.

هاید کردن استوری (Hide Story)

هاید کردن استوری (Hide Story)
هاید کردن استوری (Hide Story)

برخی از افراد قصد دارم استوری های خود را برای برخی از مخاطبان خود نشان ندهند. در این شرایط امکاناتی همانند هاید کردن وجود دارد که می‌توان از آن استفاده کنند.

تمامی نکات ذکر شده در اینستاگرام وجود دارد، البته به ‌غیر از این اصطلاحات بسیار زیاد دیگری وجود دارد اما مبحث اصلی ما در این مطلب پرداختن به معنی Confirm در اینستاگرام می‌باشد. اما لازم دانستیم در رابطه با این اصطلاحات برای شما اطلاعاتی داشته‌ باشیم تا در ادامه این مبحث بیشتر بگوییم که معنی Confirm در اینستاگرام چیست. پس در ادامه این مبحث با این‌موضوع با ما همراه باشید.

آموزش confirm و تأیید ایمیل در اینستاگرام چگونه می‌باشد؟

برای این ‌که دریابید معنی confirm در اینستاگرام چیست، باید بگوییم قابلیتی که در اینستاگرام وجود دارد این است که اگر ایمیل خود را تأیید نکنید و دکمه confirm را فشار ندهید، از این طریق قادر به بازیابی کردن رمز عبور خود نیستید.

اما مشکل دیگری که در پس تایید نکردن و confirm نکردن ایمیل وجود دارد، این است که امکان دارد اینستاگرام اکانت شما را به‌ عنوان یک حساب کاربری جعلی بداند و تصور کند شما یک ربات هستید که در فضای اینستاگرام فعالیت دارید و دائماً توسط ایمیل‌های جعلی در تلاشید تا اکانتهای مختلف در اینستاگرام بسازید.

همین‌طور امکان دارد در آینده هنگامی‌که پیج شما از نظر فالوور قوی‌تر شد، مشکلات امنیتی بسیاری را برای شما به وجود آورد و یک حالت تعلیق در اکانت شما شکل بگیرد. پس در این شرایط بازگردانی پسورد اینستاگرام و پیج کاری بسیار دشوار و مشکل است. به‌ همین دلیل توصیه می شود که در ابتدای امر مسئله confirm و تأیید ایمیل در اینستاگرام را جدی بگیرید.

اگر اطلاعات درستی در رابطه با بحث امنیت انواع شبکه‌های اجتماعی علی‌ الخصوص اینستاگرام داشته باشید و دراین‌باره مقالات بسیاری مطالعه کرده باشید ،می‌دانید برای این‌ که امنیت حساب کاربری خود را افزایش دهید

نباید به ‌سادگی از کنار این مسائل بگذرید و باید تمامی نکاتی که در اینستاگرام وجود دارد را به‌ درستی انجام بدهید

و با خیالی آسوده در این فضا فعالیت داشته باشید، نباید به ‌سادگی از کنار این مسائل بگذرید و باید تمامی نکاتی که در اینستاگرام وجود دارد را به‌ درستی انجام بدهید تا در محیطی امن فعالیت خود را انجام بدهید.

حال آموزشی که دراین‌باره برای شما تدارک دیده‌ایم در رابطه با معنی confirm در اینستاگرام می‌باشد. باید بگوییم معنی confirm در اینستاگرام یعنی تأیید ایمیل و هیچ تفاوتی بین این دو گزینه وجود ندارد.

امکان دارد برخی از افراد در ابتدای امر با مواجه شدن confirm سردرگم و گیج شوند. اما باید بدانید که در این‌جا اینستاگرام از شما می‌خواهد که ایمیل مدنظر خود را تایید کنید.

این قابلیت اینستاگرام به گونه ایست که تایید کند شما خود واقعیتان هستید و از یک ایمیل واقعی استفاده کرده‌اید. در هر صورت اگر confirm  در اینستاگرام انجام نگیرد، تشخیص اینستاگرام به‌ گونه‌ای است که ایمیل شما را فیک و جعلی می‌داند.

پس برای این منظور به ‌جهت confirm کردن ایمیلی به شما ارسال خواهد کرد که باید آن را تایید کنید. البته این کار دشوار و سخت نیست. در ادامه این مبحث با ما باشید تا به ‌صورت اصولی و کاربردی برای شما بگوییم چگونه می‌توانید ایمیل خود را در اینستاگرام confirm کنید.

چگونگی تایید ایمیل در اینستاگرام

چگونگی تایید ایمیل در اینستاگرام
چگونگی تایید ایمیل در اینستاگرام

برای این کار نیاز است به پیج اینستاگرام خود وارد شوید، اهمیتی ندارد که از طریق مرورگر یا از طریق اپلیکیشن وارد حساب کاربری خود شوید و اگر ایمیل خود را قبلاً وارد کرده باشید، مطمئنا ایمیل نیاز به تایید دارد و منتظر تایید می‌باشد.

در این هنگام پیغامی همانند Confirm Your Email Address برای شما وجود خواهد داشت. حال برای این ‌که تایید شدن ایمیل از طریق ارسال یک ایمیل انجام بگیرد، باید بر روی این گزینه کلیک کنید و همین‌طور گزینه ارسال تأییدیه یا Send Confirmation را بزنید.

حال اگر این پیغام را در کانت حساب کاربری خود ندیدید، لازم است بر روی گزینه ادیت پروفایل بزنید. در این بخش می‌توانید به تنظیمات و ویرایش حساب کاربری خود وارد شوید.

اطلاعات پروفایل شما در این بخش وجود دارد و در انتهای آن محلی که مربوط به آدرس ایمیل می‌باشد و  دارای یک دکمه نارنجی‌ رنگ می‌باشد که بر روی آن گزینه confirm دیده می‌شود.

لازم است بر روی این دکمه کلیک کنید تا ایمیل تأییدیه برای شما ارسال گردد. سپس پنجره‌ای برای شما نمایش داده خواهد شد که نیاز است بر روی دکمه ok کلیک کنید.

اگر دکمه confirm در رو به روی ایمیل مدنظر وجود نداشت

نکته مدنظر در این هنگام این است که اگر دکمه confirm در رو به روی ایمیل مدنظر وجود نداشت، یعنی ایمیل شما از قبل ثبت ‌شده است و شما را به ‌عنوان صاحب حساب کاربری می‌داند و دیگر نیاز به تأیید مجدد ایمیل وجود ندارد. اما اگر دکمه‌ای نارنجی‌ رنگ وجود داشت، نیاز است حتما مراحل فوق صورت بگیرد.

البته امکان دارد چند دقیقه زمان نیاز داشته باشد تا ایمیل از طریق اینستاگرام برای شما ارسال شود. در این هنگام نیاز است به ایمیل خود مراجعه کنید و در صندوق ورودی یا inbox یا همین‌طور پوشه‌هایی همچون هرز نامه یا اسپم دنبال ایمیل مدنظر بگردید.

این پیام با عنوان Confirm your email address for Instagram در ایمیل شما ظاهر می‌شود. هنگامی‌که آن را پیدا کردید بر روی آن کلیک کنید تا ایمیل باز شود.

نکته حائز اهمیت در این مواقع این است که امکان دارد شما چندین درخواست متعدد برای دریافت ایمیل داده باشید. پس در هنگام مشاهده‌ی ایمیل حتما به تاریخ و ساعت آن دقت داشته باشید و هر کدام که آخر از همه برای شما ارسال‌ شده بود را باز کنید. اما اگر این تایید هم ‌زمان با یکدیگر ارسال‌شده بود و فاصله زمانی آن‌ها اندک بود، مهم نیست که برای confirm کدام یک از ایمیل‌ها را انتخاب کرده باشید.

بعد از بازکردن ایمیل confirm

بعد از بازکردن ایمیل confirm
بعد از بازکردن ایمیل confirm

بعد از این‌ که ایمیل مد نظر را مشاهده کردید، لازم است در ابتدای امر بررسی را بر روی نام آیدی و پیج مدنظر داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که این پیج متعلق به شماست.

متنی که برای این ایمیل ارسال می‌گردد با کلمه hi شروع می‌شود. سپس دارای یک دکمه آبی ‌رنگ می‌باشد که بر روی آن عبارت Confirm Email Address ذکر شده‌ است.

برای این امر لازم است این دکمه را بفشارید. با فشردن این دکمه به ‌صورت خودکار به اپلیکیشن اینستاگرام هدایت خواهید شد و این باعث می‌شود ایمیل مربوطه تایید شود و شرایطی که برای تایید و Confirm کردن ایمیل انجام می‌دهید با موفقیت انجام شده ‌است. سپس برای ‌اینکه تمامی این فرایند به اتمام برسد، لازم است دکمه اوکی را کلیک کنید.

به شما تبریک می‌گوییم تا به این ‌جای این امر متوجه شدید معنی Confirm در اینستاگرام چیست و چگونه می‌توان ایمیل مربوطه را تایید کرد. این آموزش می‌تواند برای ارتقاء امنیت پیج شما بسیار مفید باشد و کمک کند که در مواقع خاص از ایمیل خود کمک بگیرید.

نکته مدنظر در هنگام انجام این مراحل

نکته مدنظر در هنگام انجام این مراحل این است که قبل ‌از این‌که اقدام کلیک کردن بر روی دکمه آبی ‌رنگ Confirm  ایمیل آدرس کنید، باید به واسطه اپلیکیشن اینستاگرام به همان حساب کاربری وارد شده باشید.

به ‌عنوان نمونه اگر این حساب کاربری بر روی گوشی شخص دیگری می‌باشد و ایمیل بر روی گوشی فرد دیگری ثبت ‌شده است، ابتدا باید با همان گوشی وارد حساب کاربری شوید تا تایید کردن ایمیل به ‌راحتی انجام بگیرد.

اگر این مراحل را انجام ندهید، امکان دارد خطا برای شما صورت بگیرد. پس حتما به این نکته توجه داشته باشید که ایمیل و حساب کاربری مربوطه بر روی یک گوشی نصب باشد.

برخی از افراد از چندین برنامه اینستاگرام متفاوت به ‌غیر از نسخه‌ی اصلی استفاده می‌کنند. اگر برنامه پیش‌فرض اینستاگرام شما بر روی گزینه‌هایی غیر از اینستاگرام اصلی باشد و حساب کاربری که قصد دارید بر روی آن تأییدیه Confirm را انجام بدهید، در نسخه اصلی اینستاگرام صورت بگیرد، امکان دارد در هنگام تایید کردن ایمیل مشکلی برای شما صورت بگیرد.

برای برطرف نمودن این مشکل در ادامه این مبحث راهکارهای دیگری برای شما خواهیم داشت تا همان‌طور که دریافتید معنی Confirm در اینستاگرام چیست این مشکل را نیز برطرف کنید.

شرایط شناسایی نشدن برنامه برای Confirm در اینستاگرام

شرایط شناسایی نشدن برنامه برای Confirm در اینستاگرام
شرایط شناسایی نشدن برنامه برای Confirm در اینستاگرام

برای این کار نیاز است به تنظیمات گوشی خود بروید و در بخش برنامه‌ها وارد شوید. حال بر روی برنامه‌ای که هم‌اکنون به ‌عنوان برنامه پیش‌فرض اینستاگرام تعیین‌ شده است کلیک کنید. به ‌عنوان نمونه اگر از جیبی اینستا استفاده می‌کنید باید آن را پیدا کنید و داخل این برنامه شوید.

در این هنگام اگر زبان گوشی شما فارسی می‌باشد، به ‌دنبال گزینه‌ای با نام تنظیمات به ‌عنوان پیش‌فرض بگردید و آن را فعال کنید و هنگامی‌که به آن دسترسی پیدا می‌کنید، گزینه‌ای با نام پاک کردن برنامه‌های پیش‌فرض وجود دارد، را بزنید.

اگر این برنامه به ‌صورت پیش‌فرض تعیین نشده باشد، غیر فعال است و امکان دارد برنامه پیش ‌فرض شما برنامه دیگری باشد. پس هنگامی‌که بر روی پاک کردن برنامه‌های پیش‌فرض بزنید، دیگر هیچ برنامه‌ای به ‌عنوان پیش‌فرض اینستاگرام تعیین نمی‌شود.

معنی confirm در اینستاگرام چیست؟

معنی confirm در اینستاگرام چیست؟
معنی confirm در اینستاگرام چیست؟

کاربران اینستاگرام در چند وقت اخیر با یک مشکل اساسی رو به رو شده‌اند که نگرانی‌های بسیاری را برای آن‌ها به ‌وجود آورده است. این افراد اغلب پیغام Help Us Confirm You Own This Account از اینستاگرام را مشاهده می‌کنند.

وجود این خطا توانسته دغدغه‌هایی را برای آن‌ها به دنبال داشته باشد و همچنان دنبال راه ‌حلی برای برطرف نمودن آن می‌باشند. برای این منظور در ابتدای امر باید بگوییم دلیل رخ دادن این خطا در صفحات اینستاگرام چیست؟

پس نکته مهمی که باید در رابطه با معنی confirm در اینستاگرام بدانید این است که فقط محدودیت‌ها برای کشور ما وجود ندارد و این مشکل به ‌عنوان یک معضل جهانی شناخته ‌شده است و مربوط به محدودیت‌هایی که در ایران وجود دارد، نمی‌باشد.

مهم‌ترین چیزی که از این خطا درک می‌شود، این است که اینستاگرام از کاربران خود تقاضا دارد تا این ‌موضوع را به اثبات برسانند که صاحب این اکانت و پیچ هستند و ربات شناخته نمی‌شوند. پس اگر فرد نتواند این شرایط را به ‌درستی ثابت کند که مالک آن کانت می‌باشد، اجازه ورود به پیچ داده نخواهد شد و این معضل همیشگی است افراد شناخته خواهد شد.

علت شکل‌گیری خطای confirm

علت شکل‌گیری خطای confirm
علت شکل‌گیری خطای confirm

اما سوال اینجاست که به چه دلیل خطای confirm در اینستاگرام رخ می‌دهد؟ برای این منظور باید بگوییم با اینستاگرام کاربران اکتیو و فعال خود کاری ندارد، این مشکل هنگامی برای پیج شما رخ خواهد داد که اینستاگرام به فعالیت‌های آن‌ها در این فضا مشکوک شده‌ است و شرایط استفاده آن‌ها از پیج اینستاگرام ربات گونه می‌باشد.

در حالت کلی اگر تعداد فالو و آن فالو بیشتر از حد مجاز باشد و یا این ‌که فرد با استفاده از فیلتر شکن‌ها از اینستاگرام استفاده داشته باشد، عامل موثری برای این مشکل است.

همین‌طور در برخی مواقع استفاده از آی ‌پی های مختلف برای آن پیج تشخیص داده می شود که فعالیت‌های مربوطه برای این پیچ محدود خواهند شد و پیغام confirm به نمایش خواهد گذاشته شد.

هنگامی‌که کاربران با این پیغام مواجه می‌شوند، بر روی صفحه گوشی آن‌ها اخطاری دیده می‌شود که دارای یک دکمه آبی رای با عنوان Get Help Logging in می‌باشد.

دکمه Get Help Logging in

دکمه Get Help Logging in
دکمه Get Help Logging in

این دکمه آبی‌ رنگ که بر روی آن عبارت Get Help Logging in درج شده‌ است، اصولاً نمی‌تواند هیچ کاری را برای مخاطب انجام بدهد و هیچ راه ‌حل دقیقی را ارائه نخواهد داد.

در کل اگر بخواهیم بگوییم دلیل اصلی فعالیت این دکمه آبی چیست، باید بگوییم هوش مصنوعی اینستاگرام بسیار بالاست و برای برطرف نمودن مشکلات بسیاری تأثیرگذار خواهد بود.

بنابراین در تلاش است در ماه‌های اخیر اطلاعات حساب‌های فیک و دروغین که در پیج شما وجود دارد را برطرف کند و حال که با معضلی به نام confirm رو به رو شده‌اید، به‌ عنوان یک تیر خلاص در تلاش است تا صفحه شما را از کار بیندازد.

بهتر است بدانید در این مواقع هوش یک انسان نیز ممکن است خطاهایی را انجام بدهد و باعث به وجود آمدن معضلاتی گردد، حال اینستاگرام که رباتی باهوش می‌باشد، برای تشخیص اکانت‌های مدیریتی و فیک با مشکلاتی رو به رو خواهد شد که این مشکلات گریبان‌گیر صفحه مجازی شما نیز خواهد شد.

خوب در ابتدای امر باید بتوانید این مشکل را برطرف کنید. ما به شما راه‌حل‌هایی را برای برطرف نمودن confirm را خواهیم گفت. تا به این ‌جای امر حتما متوجه شدید که معنی confirm در اینستاگرام چیست، پس ما پس با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا ازره حل برطرف شدن آن نیز بگوییم.

برطرف نمودن مشکل help us confirm that you own this account چیست؟

برطرف نمودن مشکل help us confirm that you own this account چیست؟
برطرف نمودن مشکل help us confirm that you own this account چیست؟

حال قبل ‌از این‌ که آموزش حل مشکل help us confirm that you own this account را برای شما آغاز کنیم، باید بگوییم برای ‌اینکه این مشکل را بهتر حل کنید، حتما نیاز است که بر روی کانت اینستاگرام شما ایمیل ثبت ‌شده باشد و این ایمیل تایید نیز شده باشد. پس برای آغاز لازم است حتما ایمیل داشته باشید و یک فیلتر شکن به کار شما خواهد آمد.

برای این منظور در ابتدا نیاز است فیلترشکن یا وی پی ان را روشن کنید و از طریق مرورگر گوگل صفحه اول اینستاگرام را جستجو کنید.

در نظر داشته باشید که این راهکار فقط از طریق سایت اینستاگرام انجام می‌گیرد و نمی‌توانید با استفاده از اپلیکیشن این روند را پیش بروید. پس در ابتدای امر هنگامی‌ که آدرس instagram.com را جستجو کردید، در قسمت Have an account کلیک کنید و با استفاده از Log in وارد صفحه بعدی بشوید.

این صفحه همان‌طور که می‌دانید برای ورود به اکانت اینستاگرام شما می‌باشد، اما امکان دارد برخی از افراد از قبل به حساب خود وارد شده باشند. در این‌جا لازم است ابتدا از حساب خود خارج شوید، یعنی هیچ حسابی توسط اینستاگرام Log in نکرده باشید.

بازیابی پسورد اینستاگرام برای حل مشکل

بازیابی پسورد اینستاگرام برای حل مشکل
بازیابی پسورد اینستاگرام برای حل مشکل

حال نیاز است یوزنیم و آیدی اینستاگرام خود را وارد کنید. سپس بر روی گزینه Forgot password بزنید، وقتی ‌که این گزینه را انتخاب می‌کنید، صفحه‌ای برای شما باز خواهد شد که در این قسمت نیاز است نام کاربری یا ایمیل خود را حتما وارد کنید.

سپس بر روی گزینه send login link بزنید. وظیفه اصلی این صفحه این است که بتواند رمز شما را مجدداً از طریق راهکارهای مختلف به شما بازگرداند تا بتوانید به اینستاگرام وارد شوید.

وقتی‌ که این مرحله را به‌ درستی به اتمام می‌رسانید، کادری سیاه ‌رنگ در انتهای صفحه خواهید دید که مفهوم اصلی آن این است که یک ایمیل به ایمیلی که بر روی اکانت شما ثبت ‌شده است، ارسال‌ شده که حاوی اطلاعاتی برای ریست کردن پسورد می‌باشد.

برای این منظور شما نیاز دارید به ایمیل مدنظر خود دسترسی داشته باشید. پس حال متوجه شدیم که به چه دلیل اهمیت ثبت ایمیل بر روی اکانت اینستاگرام ضروری می‌باشد. هنگامی‌ که دسترسی به ایمیل خود داشتید، آخرین ایمیلی که از طریق اینستاگرام برای شما ارسال‌ شده است را باز کنید.

محتویات اصلی این ایمیل این است که برای شما شرایط ریست کردن پسورد خود را فراهم خواهد کرد. در واقع گزینه‌ای که در ایمیل مشاهده می‌کنید یک گزینه آبی‌ رنگ بزرگ می‌باشد که بر روی آن عبارت Reset Password نوشته‌ شده است. برای این منظور لازم است بر روی این گزینه کلیک کنید تا بتوانید مجدداً رمز خود را بازیابی کنید.

تغییر پسورد دراینستاگرام برای برطرف شدن confirm

تغییر پسورد دراینستاگرام برای برطرف شدن confirm
تغییر پسورد دراینستاگرام برای برطرف شدن confirm

در این مرحله کادر جدیدی در صفحه مرورگر شما باز خواهد شد. معنی اصلی این صفحه این است که نیاز دارید یک پسورد جدید برای اکانت خود در نظر بگیرید.

حتما باید بدانید که این پسورد با پسورد قدیمی شما فرق داشته باشد و نمی‌توانید مجدداً از همان پسورد استفاده داشته باشید. البته لازم به ذکر است بدانید که با تعویض پسورد و انتخاب یک پسورد جدید هنوز مشکل confirm در اینستاگرام حل ‌نشده است و اجازه وارد شدن به حساب خود را ندارید.

پس این ‌جا مجدداً در هنگام ورود به اکانت اینستاگرام با confirm رو به رو خواهید شد. حال که دریافتید معنی confirm در اینستاگرام چیست دیگر نیاز نیست نگران این مبحث باشید و در این مرحله نیاز نیست کار خاصی را انجام دهید. پس مجدداً از طریق موبایل یا راهکارهای دیگر و از طریق دوستان و آشنایان سعی بر وارد شدن به اکانت خود نداشته باشید.

اما نکته مهمی که باید برای شما عنوان کنیم این است که این ‌موضوع به ‌همین جا ختم نخواهد شد و راه‌ حل‌های دیگری در رابطه با برطرف نمودن confirm در اینستاگرام وجود دارد. پس در ادامه این مبحث با ما باشید تا از این راه‌ حل‌ها برای شما بگوییم تا این مشکل را حل کنیم.

راه حل بعد از تغییر ایمیل اینستاگرام

راه حل بعد از تغییر ایمیل اینستاگرام
راه حل بعد از تغییر ایمیل اینستاگرام

بعد از این ‌که به ‌سادگی توانستید پسورد اکانت اینستاگرام خود را تغییر دهید، از طرفی اینستاگرام یک ایمیل به شما ارسال خواهد شد. البته امکان دارد در برخی مواقع اندکی به طول بیانجامد.

اگر هنوز این ایمیل برای شما ارسال نشده ‌است، مقداری صبر کنید و در صورت عدم ارسال آن مجدداً مراحل قبلی را تکرار کنید تا هنگامی‌که این ایمیل به دست شما برسد. محتویات اصلی این ایمیل نوشته‌ای به ‌شرح زیر می‌باشد.

This is a confirmation that the password for your Instagram account USERNAME has just been changed.

If you didn’t change your password, you can secure your account here.

If you’re having trouble, please refer to the Instagram Help Center.

مطلب مدنظر در ایمیل برای شما ارسال ‌شده است، کاری که شما باید انجام بدهید این است که بر روی گزینه ecure your account here کلیک کنید. این کار باعث می‌شود تا مجدداً به صفحه اینستاگرام وارد شوید.

بعد از این ‌که این مرحله سپری شد امکان دارد اینستاگرام برای ‌اینکه تایید کند، شما صاحب پیج مدنظر هستید  لازم دارد کدی که توسط این اپلیکیشن برای شما ارسال‌ شده است را برای confirm ارسال کند.

اگر این شرایط رخ نداد امکان دارد اینستاگرام از شما بخواهد تمامی اطلاعات مدنظر را تأیید کنید

اگر این شرایط رخ نداد امکان دارد اینستاگرام از شما بخواهد تمامی اطلاعات مدنظر را تأیید کنید. اطلاعاتی که در اکانت شما وجود دارد مواردی همچون شماره همراه، ایمیل و دیگر موارد می‌باشد و با این کار به اینستاگرام ثابت می‌کنید که این مشخصات هنوز به شما تعلق دارد و شما صاحب اصلی پیج می‌باشید.

بعد از این‌که تمامی این اطلاعات را تایید کردید، لازم است دکمه Yes, it’s correct را بزنید. این شرایط باعث می‌شود تا به سادگی به حساب خود وارد شوید.

پس این مطلب باعث می‌شود که راه‌حلی برای confirm در اینستاگرام داشته باشید. البته یک نکته حائز اهمیت برای انجام این روش این است که حتما در هنگام اجرای این مراحل فیلتر شکن خود را روشن کنید. پس با این شرایط دریافتید که معنی confirm در اینستاگرام چیست و چگونه می‌توان این ارور را برطرف کرد.

جمع ‌بندی مطالب

جمع ‌بندی مطالب
جمع ‌بندی مطالب

با عنوان کردن این مطلب قصد داشتیم در رابطه با معنی confirm در اینستاگرام برایتان صحبت کنیم. همان‌طور که در مباحث بالا برای شما گفتیم، چندین معنی متفاوت از confirm دریافت می‌گردد. در حالت کلی معنی کلمه confirm یعنی تایید کردن. اما در اصطلاحات مختلف اینستاگرامی در جاهای مختلف از آن استفاده می‌گردد.

مهم‌ترین اهمیت آن برای تأیید ایمیل مدنظر می‌باشد و در هنگامی‌که افراد قصد ورود به اینستاگرام را دارند، کاربرد بسیاری خواهد داشت. مطالب بالا به شما کمک خواهد کرد تا در هنگام مواجه شدن با این پیغام بتوانید معنی confirm در اینستاگرام را بهتر درک کنید و آن را متوجه شوید. امیدواریم که استفاده از این مطلب برای شما مفید بوده باشد و آگاهی شما در این زمینه را افزایش داده باشد.

در پایان توصیه میکنیم انواع تبلیغات در اینستاگرام را نیز مطالعه بفرمایید.

منبع :

https://go.ly

https://bit.ly

https://cutt.ly

نوشته معنی confirm در اینستاگرام اولین بار در آیلین وب. پدیدار شد.

Enregistrer un commentaire

0 Commentaires