Ticker

6/recent/ticker-posts

Ad Code

Responsive Advertisement

معنی savage در استوری اینستاگرام

معنی savage در استوری اینستاگرام موضوع صحبت این مقاله است، در صورتی که کاربر اینستاگرام باشید احتمالا بارها و بارها با این واژه روبرو شده اید اما ممکن است آشنایی چندانی با معنی این واژه و کاربردهای آن نداشته باشید.

واژه savage  در انگلیسی به معنای خشن، وحشی و غیر اهلی است اما در اینستا کاربردها جالبی دارد که توصیه میکنیم برای فهمین این معانی جذاب کمی صبور باشید و این مقاله را تا پایان دنبال کنید.

به خصوص اگر با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشید احتمالا می دانید که معنای این واژه در انگلیسی چیست و تعجب می کنید که چرا باید این کلمه در اینستاگرام مورد استفاده قرار گرفته و حتی ترند محبوب افراد باشد،

مسئله مهم تفاوت معنا و کاربرد کلمات در دنیای واقعی و فضای مجازی مانند اینستاگرام است که گاهی باعث می شود یک کلمه بی معنی یا کم کاربرد، با تعریفی جدید به کلمه ای محبوب در شبکه های مجازی تبدیل شود. در این مقاله به توضیح معنی savage در استوری اینستاگرام می پردازیم.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:
  1. اینستاگرام چیست و به چه شکل می توان از آن استفاده کرد؟
  2. مهم ترین اصطلاحات برای کار با شبکه اینستاگرام کدامند؟
  3. اصطلاحات کاربردی با اصطلاحات هشتگی چه تفاوتی دارند؟
  4. استوری اینستاگرام چیست و چه کاربردهایی دارد؟
  5. معنی savage در استوری اینستاگرام چیست و چه تفاوتی با معنای رایج آن دارد؟
  6. کلمه savage در استوری اینستاگرام در چه مواقعی به کار برده می شود؟
  7. savage در استوری اینستاگرام را در چه قالب هایی می توان به کار برد؟
  8. استفاده از اصطلاحاتی مانند savage در استوری اینستاگرام، چه کمکی به دیده شدن محتوا می کند؟
  9. عدم آشنایی با معنی savage در استوری اینستاگرام و دیگر اصطلاحات چه مشکلاتی ایجاد می کند؟

 

اینستاگرام چیست و به چه شکل می توان از آن استفاده کرد؟

اینستاگرام چیست و به چه شکل می توان از آن استفاده کرد؟
اینستاگرام چیست و به چه شکل می توان از آن استفاده کرد؟

اینستاگرام، یکی از نرم افزارهای ارتباطی محبوب است که تقریبا تمام افراد با آن آشنایی داشته و اکثریت از آن استفاده می کنند. این نرم افزار که یکی از شبکه های اجتماعی نیز هست برای اشتراک گذاری عکس و ویدیو به کار می رود و امروزه جز جنبه سرگرمی به یکی از ابزارهای مهم برای کسب و کار نیز تبدیل شده است.

تاریخچه اینستاگرام

تاریخچه اینستاگرام
تاریخچه اینستاگرام

اینستاگرام که امروزه یکی از محبوب ترین نرم افزارها در حوزه شبکه های اجتماعی است در ابتدا برای گوشی های اپل یا آیفون و تنها برای نسخه های ios عرضه شد، این نرم افزار در مدت کوتاه چنان به محبوبیت رسید که تقاضاها برای تولید نسخه اندروید آن نیز بالا رفت و در سال 2013، یعنی حدود 2 سال بعد از عرضه اولیه، نسخه ای از این نرم افزار برای اندروید نیز منتشر شد.

جالب است بدانید که در نخستین روز انتشار این نرم افزار، دانلودی 1 میلیونی داشت که تا کنکون هیچ نرم افزار ارتباط اجتماعی نتوانسته رکورد آن را به دست گیرد. اینستاگرام با افزایش محبوبیت و مصرف کنندگان، امروزه نسخه های مخصوص ویندوز برای ویندوز 10 و نسخه های مخصوص وب را نیز عرضه کرده است.

روش های استفاده از اینستاگرام

روش های استفاده از اینستاگرام
روش های استفاده از اینستاگرام

همان طور که در ابتدا گفته شد این نرم افزار برای به اشتراک گذاری محتوای تصویری تولید شده و برای قرار دادن محتواهای تولید شده راه های مختلفی وجود دارد، یکی از روشهای اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوها پست کردن آن هاست، از این طریق افراد میتوانند تا 10 اسلاید عکس و ویدیو را به اشتراک بگذراند، با این شرط که ویدیو نباید بیش از 1 دقیقه زمان ببرد،

همچنین تصاویر انتخابی از نظر سایز و فرمت باید مطابق با شرایط اینستاگرام باشند، دیگر بخشی که می توان محتواها را در آن قرار داد بخشی به نام آی جی تی وی است، این بخش که برای اشتراک گذاری ویدیوهای طولانی تر به کار می برد محدودیت زمانی یک دقیقه را ندارد.

اما یکی از قسمت های محبوب استوری است، استوری ها در نوار ابزار اصلی قرار می گیرند از این رو شانس دیده شدن آن ها نسبت به پست بیشتر است.

شروع کار در اینستاگرام به خصوص اگر قصد استفاده از این شبکه برای کسب و کار باشد، نیازمند اطلاعات کامل در مورد چگونگی استفاده از این شبکه است، این اطلاعات توسط تیم تخصصی هشت در اختیار شما قرار می گیرند.

مهم ترین اصطلاحات برای کار با شبکه اینستاگرام کدامند؟

مهم ترین اصطلاحات برای کار با شبکه اینستاگرام کدامند؟
مهم ترین اصطلاحات برای کار با شبکه اینستاگرام کدامند؟

یکی از مسائل مهم برای کار با شبکه اینستاگرام آشنایی با اصطلاحاتی است که در این شبکه به کار گرفته می شوند، این اصطلاحات به مدیریت راحت تر حساب ها کمک می کنند، همچنین برای ارتباط راحت تر با دیگر کاربران و جذب مخاطبین بیشتر نیز مفید می باشند. آشنایی با این اصطلاحات از الزامات کار در این شبکه اجتماعی است.

پیشنهاد می کنیم از پست الگوریتم استوری اینستاگرام دیدن کنید.

اصطلاحات مربوط به اطلاعات فردی

اصطلاحات مربوط به اطلاعات فردی
اصطلاحات مربوط به اطلاعات فردی

برخی اصطلاحات اینستاگرام مربوط به اطلاعات فردی هستند، این اطلاعات برای معرفی صاحب پیج به دیگر کاربران استفاده می شوند. از جمله این موارد می توان بیو که خلاصه واژه بیوگرافی است را نام برد، بیو، متنی است که در صفحه شخصی در زیر عکس پروفایل قرار می گیرد.

بیو می تواند یک کلمه، جمله و حتی ایموجی باشد، افرادی که صاحب کسب و کار هستند از این بخش برای معرفی سایت یا دیگر شبکه های اجتماعی خود نیز استفاده می کنند.

عکس پروفایل دیگر بخش اطلاعات فردی است که می توان در آن لوگوی شرکت یا تصویر خود را قرار داد. دیگر اصطلاحات مرتبط با این بخش یوزرنیم یا اسم اصلی پیج می باشد که کاربر در اینستاگرام با آن شناخته می شود.

اصطلاحات مربوط به مدیریت پیج

اصطلاحات مربوط به مدیریت پیج
اصطلاحات مربوط به مدیریت پیج

بخش بعدی اصطلاحات مربوط به مدیریت پیج و فعالیت هایی که در آن انجام می شود می باشد، از اصطلاحات این بخش می توان به پست یا محتوای تصویری انتشار داده شده، شیر یا اشتراک گذاری که اشتراک پست با دیگر کاربران، فالو به معنی دنبال کردن کاربران دیگر، فالور و فالوینگ به معنای کاربران دنبال کننده شما و کاربرانی که شما آن ها را دنبال می کنید،

فالو بک یا اقدام متاقبل در فالو که زمانی اتفاق می افتد که یک کاربر پیج شما را دنبال کرده و سپس شما او را دنبال کنید، بلاک کردن که به معنای مسدود کردن یک صفحه است و… می باشد.

سه اصطلاح مهم دیگر در این بخش کا و لایک و کامنت می باشند، کا معیار سنجش تعداد فالورهاست و هر یک کا 1000 فالور را نشان می دهد، لایک پسند کردن پست های کاربران و کامنت نظراتی است که در انتهای هر پست قرار داده می شود.

اصطلاحات مربوط به مدیریت پست ها

اصطلاحات مربوط به مدیریت پست ها
اصطلاحات مربوط به مدیریت پست ها

برخی اصلاحات نیز برای مدیریت و انتشار پست ها مورد استفاده قرار می گیرند، به عنوان مثال لایک و کامنت که در بالا معرفی شدند اصطلاحاتی در این زمینه هستند، از دیگر اصطلاحات مربوط به این بخش می توان منشن کردن را نام برد. منشن در لغت به معنای اشاره کردن است و در اینستاگرام نیز کاربردی اینچنینی دارد،

به عنوان مثال زمانی که به پستی جالب برخورد کردید می توانید با منشن کردن دوستان خود با قراردادن @ و یوزرنیم بعد از این علامت آن ها را از وجود چنین پستی مطلع کنید. دیگر اصطلاح رایج در ارتباط با پست گذاری تگ کردن است، روند ثبت تگ شبیه به منشن است، با این تفاوت که تگ مستقیما روی عکس یا ویدیو ها برای معرفی اشخاص حاضر در آن انجام می شود.

اصطلاحات گفته شده، برخی از پایه ای ترین اصطلاحات استفاده از اینستاگرام است و این شبکه دارای اصطلاحات متعدد دیگری مانند هشتگ، استوری و…. می باشد. برای آشنایی بیشتر با اصطلاحات اینچنینی و یادگیری نحوه مدیریت پیج خود می توانید با کارشناسان تیم هشت مشورت کنید.

اصطلاحات کاربردی با اصطلاحات هشتگی چه تفاوتی دارند؟

اصطلاحات کاربردی با اصطلاحات هشتگی چه تفاوتی دارند؟
اصطلاحات کاربردی با اصطلاحات هشتگی چه تفاوتی دارند؟

اگر کاربر ثابت اینستاگرام باشید و استفاده زیادی از این شبکه داشته باشید، احتمالا گاهی اوقات با اصطلاحاتی در پست یا استوری ها روبه رو شده اید که با کاربرد و معنی ان ها آشنایی نداشته اید.

این اصطلاحات انواع مختلفی دارند، به عنوان مثال می توان اصطلاح savage که امروزه در استوری و پست های اینستاگرامی زیاد به چشم می خورد را معرفی کرد. نکته مهمی که در مورد اصطلاحات اینچنینی وجود دارد تفاوت معنای برخی از آن ها در لغت و در اینستاگرام است، همچنین این اصطلاحات با مواردی که در بخش قبل معرفی شدند، تفاوت دارند.

تفاوت های اصطلاحات کاربردی و هشتگی

تفاوت های اصطلاحات کاربردی و هشتگی
تفاوت های اصطلاحات کاربردی و هشتگی

اصطلاحاتی که در بخش قبل معرفی شدند، اصطلاحات کاربردی نامیده می شوند، این اصطلاحات همانند حروف الفبا که پایه یادگیری کلمات هستند، پایه و اساس اینستاگرام را تشکیل می دهند و در صورت آشنایی با آن ها می توان به شکل راحت تری در اینستاگرام فعالیت کرد،

اما دسته ای دیگر از اصطلاحات در اینستاگرام نیز وجود دارند، این دسته شامل کلماتی هستند که با هشتگ ها ترند و معرفی شده و نمونه های مختلف آن ها را می توان در استوری پیج های مختلف و پست ها مشاهده کرد.

اصطلاحات هشتگی معمولا برای ترند کردن پست ها و قرار دادن آن ها در دسته بندی های خاص هر هشتگ مورد استفاده قرار می گیرند، همچنین با استفاده از آن ها اینستاگرام توجه بیشتر به پست یا استوری کرده و امکان نمایش آن برای تعداد کاربران بیشتر نیز وجود دارد، به عنوان مثال با هشتگ کردن واژه savage زیر پست، می توان پست را در دسته مخصوص به این اصطلاح قرار داد.

آشنایی با اصطلاحات هشتگی نیز، برای مدیریت پیج اینستاگرام الزامی است، این اصطلاحات نیز به کسب و کارها کمک می کنند تا پست های خود را راحت تر به اشتراک گذاشته و کاربرانی که به دنبال یک موضوع خاص هستند نیز می توانند با استفاده از آن ها، موضوع مورد نظر خود را ساده تر پیدا کنند، برای آشنایی با تمام این موارد، متخصصان تیم هشت آماده کمک به شما می باشند.

استوری اینستاگرام چیست و چه کاربردهایی دارد؟

استوری اینستاگرام چیست و چه کاربردهایی دارد؟
استوری اینستاگرام چیست و چه کاربردهایی دارد؟

در بخش اول مقاله گفته شد که محتواهای تولید شده برای اینستاگرام را می توان در بخش های مختلفی انتشار داد، یکی از این بخش ها استوری است.

کاربران به دلایل زیادی به استوری اینستاگرام توجه ویژه تری دارند، در این بخش می توان انواع اصطلاحات هشتگی را برای جلب توجه بیشتر کاربران مورد استفاده قرار داد. پیش از پرداختن به پرسش معنی savage دراستوری اینستاگرام بد نیست که با این بخش آشنایی پیدا کنید.

استوری چیست

استوری چیست
استوری چیست

لغت استوری در زبان انگلیسی به معنای داستان است، در اینستاگرام نیز این بخش با همین هدف به کار برده می شود، استوری های برای اشتراک گذاری داستان های مختلف با فالورها استفاده می شوند و به ارتباط سریع، راحت و نزدیک تر بین مدیریت پیج و فالورها کمک می کند.

امکاناتی که در استوری ها در اختیار کاربران قرار می گیرد کمک می کند تا تعامل با دیگر افراد راحت تر شود،  استوری به شکل دایره هایی در صفحه اصلی پیج برای کاربران نمایش داده می شود، این دایره پیش از باز شدن توسط کاربران قرمز یا صورتی رنگ است و بعد از باز شدن بی رنگ می شود که نشان دهنده مشاهده توسط کاربر است.

نکته مهمی که در مورد استوری ها وجود دارد 24 ساعته بودن آن است، به این معنی که مطالب قرار گرفته در آن 24 ساعت در استوری قرار گرفته و برای کاربران نمایش داده می شود و بعد از یک شبانه روز کامل به طور خودکار پاک خواهند شد.

کاربردهای استوری

کاربردهای استوری
کاربردهای استوری

استوری کاربردهای مختلفی دارد، اینستاگرام برای این بخش امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد که از جمله آن ها می توان به امکان نظرسنجی و پرسش و پاسخ با کاربران اشاره کرد،

همچنین استوری دارای افکت ها و فیلترهای مختلفی است که بدون نیاز به نرم افزار جانبی به خصوص بتوان پستی که در آن قرار می گیرد را زیباتر کرد. در استوری نیز می توان ویدیو و تصویر را قرار داد، همچنین امکان قراردادن مستقیم لینک سایت و دیگر شبکه های اجتماعی در استوری وجود دارد.

استفاده از استوری برای صاحبین کسب و کار اهمیت زیادی دارد، این بخش می تواند مدیریت پیج را ساده تر کند و موجب ارتباط بیشتر و بهتر کاربران با صفحه شود. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و آشنایی با کاربردهای این بخش می توانید با تیم هشت ارتباط داشته باشید.

معنی savage در استوری اینستاگرام چیست و چه تفاوتی با معنی رایج آن دارد؟

معنی savage در استوری اینستاگرام چیست و چه تفاوتی با معنی رایج آن دارد؟
معنی savage در استوری اینستاگرام چیست و چه تفاوتی با معنی رایج آن دارد؟

اگر استوری های اینستاگرامی پیج های مختلف را دنبال کنید احتمال واژه های مختلفی را در آن مشاهده می کنید که به کارگیری برخی از آن ها ممکن است برای شما عجیب نیز باشد. مانند کلمه savage، معنی savage در استوری اینستاگرام با معنی لغتی آن تفاوت دارد.

معنای واژه savage در زبان انگلیسی

معنای واژه savage در زبان انگلیسی
معنای واژه savage در زبان انگلیسی

معنی واژه savage در زبان انگلیسی در سه حالت کلمه یعنی اسم، صفت و فعل به طور کلی به واژه وحشی باز می گردد، در صفت این کلمه به معنای شدید، وحشی، خشن، غیراهلی و کنترل ناپذیر است،

در حالت اسمی نیز این کلمه به معنای جامعه ای بدون تمدن و چارچوب شناخته می شود و کاربرد اسمی آن بیشتر برای متون ادبی و تاریخی و برای توضیح دوران های اولیه و تمدن های آن زمان است، در فعل نیز این واژه معانی مختلفی مانند حمله کردن به شکلی وحشیانه یا حمله سریع و بدون برنامه دارد، اما تعجب نکنید، واژه savage در اینستاگرام با این معانی استفاده نمی شود.

معنی savage در استوری اینستاگرام

معنی savage در استوری اینستاگرام
معنی savage در استوری اینستاگرام

البته استفاده از savage به معانی گفته شده در اینستاگرام نیز ممکن است اما بیشترین استفاده از این واژه در اصطلاحات اینستاگرامی، به خصوص در استوری با معنای خوب یا در اصطلاح عامیانه باحال است.

به عبارت دیگر با توجه به معنی savage در استوری اینستاگرام، این کلمه زمانی استفاده می شود که یک استوری حالت طنز و سرگرم کننده داشته یا دارای محتوایی جالب و مفرح می باشد.

در صورت تماس با متخصصین تیم هشت و استفاده از آموزش های آن ها می توانید مدیریت پیج اینستاگرامی را به شکلی ساده تر انجام دهید.

کلمه savage در استوری اینستاگرام در چه مواقعی به کار برده می شود؟

کلمه savage در استوری اینستاگرام در چه مواقعی به کار برده می شود؟
کلمه savage در استوری اینستاگرام در چه مواقعی به کار برده می شود؟

حال که با معنی savage در استوری اینستاگرام آشنا شدید، ممکن است این سوال ایجاد شود که این واژه را چه مواقعی می توان به کار برد، توجه به پاسخ این پرسش اهمیتی زیادی دارد، یکی از مسائلی که به دیده شدن استوری ها کمک می کند استفاده از واژه های درست و مرتبط با موضوع استوری است، این کار باعث بهتر و بیشتر دیده شدن محتوای تولید شده می شود.

واژه savage در استوری اینستاگرام را می توان برای معرفی محتوا به کار برد، به این صورت که توجه کاربر را با استفاده از این واژه در یک استوری جداگانه جلب کرد و از این طریق مخاطب را برای مشاهده محتوایی که savage به آن مربوط شده است ترغیب کرد، در این حالت savage با معنای اتفاقی هیجان انگیز به کار برده می شود،

همچنین در برخی مواقع این کلمه را می توان به معنی خیلی خوب نیز به کار برد، رایج ترین استفاده از savage در استوری اینستاگرام اما خطر کردن های پرهیجان است، به این معنی که اقدامی را علی رغم آشنایی صرفا برای هیجان یا مزایای دیگر آن انجام داد، به عنوان مثال برای یک ویدیو پرتاب از ارتفاع در صفحات تفریحی یا ویدیوی یک محصول جدید و دعوت کاربران برای اولین خرید آن.

savage در استوری اینستاگرام را در چه قالب هایی می توان به کار برد؟

savage در استوری اینستاگرام را در چه قالب هایی می توان به کار برد؟
savage در استوری اینستاگرام را در چه قالب هایی می توان به کار برد؟

همان طور که گفته شد، یکی از دلایل علاقه مندی کاربران به استفاده از استوری اینستاگرام، امکاناتی است که در این بخش در اختیار آن ها قرار می گیرد،

یکی از امکانات استوری اینستاگرام، بخشی به نام استیکرهاست، در این بخش استیکرها و لوگوهای مختلفی وجود دارند که می توان در زمان قرار دادن محتوا، برای زیباسازی محتوا، یا توجه بیشتر و دقیق تر کاربران از آن استفاده کرد.

همان طور که تا اینجای مقاله گفته شد، یکی از واژه های پرکاربردی در اینستاگرام که به عنوان هشتگ یا توضیح محتواها به کار برده می شود واژه savage است، حال که با معنی savage در استوری اینستاگرام آشنا شدید، قصد داریم به توضیح شکل های مختلف به کارگیری این کلمه صحبت کنیم.

فرمت های مختلف استفاده از savage

فرمت های مختلف استفاده از savage
فرمت های مختلف استفاده از savage

یکی از شکل های به کارگیری کلمه savage در استوری اینستاگرام، به کارگیری به شکل استیکری آن است. در بخش استکیرها این واژه را می توان به شکل یک لوگو، همانند تصویر زیر، پیدا کرد و با قرار دادن آن در استوری توجه مخاطبان را ابتدا به واژه و سپس به محتوایی که استیکر بسته به آن قرار گرفته است جلب کرد، همچنین این واژه را می توان به شکل لغت در اطراف عکس یا ویدیو و به صورت عکس نوشته نیز استفاده کرد.

از دیگر نکات مهم برای مدیریت پیج در اینستاگرام می توان به نحوه فعالیت در هر بخش اشاره کرد، اینکار نیازمند آشنایی با اطلاعات هر بخش و… می باشد. متخصصان تیم هشت به شما در مدیریت ساده تر پیج اینستاگرامی کمک می کنند.

استفاده از اصطلاحاتی مانند savage در استوری اینستاگرام، چه کمکی به دیده شدن محتوا می کند؟

استفاده از اصطلاحاتی مانند savage در استوری اینستاگرام، چه کمکی به دیده شدن محتوا می کند؟
استفاده از اصطلاحاتی مانند savage در استوری اینستاگرام، چه کمکی به دیده شدن محتوا می کند؟

همان طور که گفته شد برخی اصطلاحات در شبکه های اجتماعی، معنایی فراتر از معنی تحت الفظی خود دارند همانند معنی savage در استوری اینستاگرام که کاملا متفاوت با معنای آن در لغت نامه هاست.

این تفاوت معنا به دلیل ترند شدن استفاده از کلمه در محتواهایی با موضوع خاص اتفاق می افتد بنابراین زمانی که از کلمات اینچنین در استوری، پست ها و… استفاده کرد می توان باعث بهتر دیده شدن محتوای آن ها کرد.

به عنوان مثال زمانی که برای یک تصویر یا ویدیو از استیکر savage استفاده شود مخاطب ناخودآگاه به دنبال نکته ای جالب یا هیجان انگیز در محتوا می گردد که این مسئله باعث توجه بیشتر به محتوا و بهتر دیده شدن آن می شود. همچنین به کارگیری هشتگی اینگونه واژه ها موجب میشود که پست مربوطه در لیست همان هشتگ قرار گرفته و مخاطبان بیشتری آن را مشاهده کنند.

عدم آشنایی با معنی savage در استوری اینستاگرام و دیگر اصطلاحات چه مشکلاتی ایجاد می کند؟

عدم آشنایی با معنی savage در استوری اینستاگرام و دیگر اصطلاحات چه مشکلاتی ایجاد می کند؟
عدم آشنایی با معنی savage در استوری اینستاگرام و دیگر اصطلاحات چه مشکلاتی ایجاد می کند؟

همان طور که معنی savage در استوری اینستاگرام با معنای لغوی آن متفاوت است، اصطلاحات زیاد دیگری نیز وجود دارند که همین حالت را داشته و معنای ترند شده آن ها در شبکه های اجتماعی متفاوت با معنای واقعی آن هاست.

مدیران پیج های اینستاگرامی برای تعامل بهتر با کاربران باید با اینگونه اصطلاحات آشنا باشند، معنی، زمان به کارگیری اصطلاح و… از موارد مورد نیاز هر مدیر برای گرداندن بهتر پیج است.

پیج هایی که از اینگونه اصطلاحات در محتوای خود استفاده نمی کنند معمولا با مشکلاتی مانند عدم قرارگیری در بخش اکسپلولر، بی توجهی کاربر به استوری و عدم وقت گذاری برای مطالعه محتوا و… مواجه می شوند، به همین دلیل نیاز است که پیش از شروع کار با اینستاگرام، به خصوص برای کسب درآمد با نکات اینچنینی آشنایی پیدا کرد.

آشنایی با تمام نکات گفته شده در این مقاله نیاز به مطالعه زیاد و زمان کافی دارد اما راه ساده تر استفاده از گروه های متخصصی است که با کلیه نکات لازم برای مدیریت موفق پیج آشنایی داشته و به ابزارهای این کار دسترسی کامل دارند، از جمله این گروه ها می توان تیم تخصصی هشت را نام برد.

در صورت نیاز می توانید ترفند تبلیغات در اینستاگرام و آموزش اینستاگرام مارکتینگ را نیز مطالعه نمایید.

منابع:

https://bit.ly/

https://cutt.ly/

نوشته معنی savage در استوری اینستاگرام اولین بار در آیلین وب. پدیدار شد.

Enregistrer un commentaire

0 Commentaires